středa, května 02, 2007

Tak Si Tak Člověk Říká, Co Dělá Špatně...

Taky se vám někdy stává, že po akci, kde jste byli, nemáte naprosto žádnou náladu o tom někde psát nebo vyprávět? Já, ač sem byla v Brně celý 4 dny a bylo to něco báječnýho, ale psát se mi o tom nechce. :D Brno je krásný, bylo teplo občas až skoro vedro, lidi pohodový a celej sobotní večer strávenej na lavičce s froothies v ruce osamotě byl moc fajn. O hoďce na kafi strávený s jednou z nejprímovějších holek, co znám ani nemluvím. Jo a u nás prostě máme lítačku žádnou šalinkartu :P Jinak jsem EYP nevyhráli - já to říkala - ale bylo tam fajn. V životě jsem sice nevydržela tolik psychicky makat o víkendu, ale s pohodovýma lidma to šlo vcelku pěkně. Jen ten spánkovej deficit, co jsem doháněla dva dny, moc příjemnej nebyl.

V pondělí jsem měla oslavu narozek s příbuzenstvem. Od strejdy mám novej foťáček, fakt úplně krásnej, ho opratuju jak oko v hlavě a fotím a fotím :D Táta mi dal krásnou a naprosto luxusní propisku a plnící pero od Parker <3 S tím se bude krásně psát, ale budu si to hezky šetřit. V pizzerii sem se úžasně přecpala, že jsem byla večer ráda, že sem si lehla. NO a ráno, hezky na svátek práce mě čekaly jízdy. S tupou naivitou, že už konečně bude všechno v pohodě a já tu autoškolu už nějak přežiju, jsem se vydala k autu. V tu chvíli, co jsem viděla, že jede instruktor, co na mě posledně řval, ve mně byla dušička úplně minimální. Táta mě nakonec přesvědčil, že bych měla jít. Hm, mám dojem, že sem asi trhla nejkratší rekord v sezení autě na hodině autoškoly - čtvrt hodiny. Přemýšlím, jestli sem měla někdy z někoho takovej strach, že sem se vedle něj rozbrečela a narovinu mu řekla, že se ho bojím a že s ním jet nemůžu. Dneska mě dorazil majitel autoškoly. Neodpustil si poznámku, že až si zas někdo usmyslí, že přijde na hodinu, ale odmítne s instruktorem jezdit, že to nebude dobrý. Řekněte mi, prosím někdo, že takovýhle problémy nemám jen já. :(

Zítra večer jedu do Bavorska a Tyrolska, tak doufám, že bude pěkný počasí. Orlí hnízdo, Chiemsee, Innsbruck, zámek Neuschwanstein atd. - to bude výlet za všechny prachy. A hned budu moc vyvětrat svůj foťáček 0:)

No, dneska jsem se rozepsala až moc, tak zas budu končit...příště

2 Komentáře:

Blogger m1c4a1 povídá...

Hele a to nejde třeba nějak říct, že u nich už tu autoškolu dělat nechceš, ať ti vrátí zbytek peněz a zkusíš to jinde?

neděle, 06 května, 2007  
Blogger Lainy povídá...

já mám na zítra domluvený jízdy, jestli bude zas nějakej problém, tak s touhle autoškolou seknu a půjdu jinam, tohle je o nervy :/

neděle, 06 května, 2007  

Okomentovat

<< Domů¯