středa, února 28, 2007

Just Another Boring Day

Jarní práízdniny jsou neuvěřitelná nuda. Jo, asi jsem si měla sehnat nějakej program, ale proč? Lidí ze školy mám nějak upřímně řečeno plnej chrup, takže dávám relax doma nad kafem, s anglickým Angels & Demons v ruce, odhodlaně podtrhávajíc zelenou propiskou neznámá slovíčka (hnedka na druhý straně, co vypadá jak na v zelinářství) a naprosto odmítajíc je hledat ve slovníku. To kafe si musím udělat další, usínám - viním za to počasí.

O víkendu jsem ze snahy zapomenout na depku, začala tvořit stránky. Adresa zde . Mám to jako free-time zábavu, když se hodně nudím, takže to docela zeje prázdnotou. Nevadí, aspon mám na pár tejdnů co dělat :) Včera jsem oprášila The Sims 2 spolu s datadisky Night Life a University. Musím svýho mrzáka compa dokopat k plynulé činnosti, nemám ráda, když se mi hra seká v tom nejlepším - rozumějte tím stavění a zařizování domečků 0:) Vracím se do dětských let a upřímně mně to vůbec nevadí :D

Ještě na začátku prázdnin jsem byla celá hrr, že přečtu K majáku od Virginie Woolfové. Po prvních pár stránkách jsem to vzdala. Děj nula, zajímavost myšlenek - nula. Nejspíš další z přeceněných děl světové literatury. Stejně jako Kafka. Nechápu...

2 Komentáře:

Anonymous Anonymní povídá...

Au, au, takhle ublížit mé milované Virginii;o) Dej jí ještě šanci, při nejmenším proto, že pak budeš jeden ze dvou studentů psjg, co kdy přečetli K majáku a o něco tím zvedneš celoškolní IQ (a že je to potřeba;o)).

Kafku a jeho hrůzu z byrokracie možná pochopíš, až budeš vyplňovat přihlášku na VŠ:o)

čtvrtek, 01 března, 2007  
Blogger Lainy povídá...

že by někdo z našich vod? Dobře Virginii ještě šanci dám, zas si říkám, že hnedka na druhý stránce to vzdát je hloupý..

A ten Kafka..nevím..depresivní čtení moc nevyhledávám

čtvrtek, 01 března, 2007  

Okomentovat

<< Domů¯