neděle, dubna 15, 2007

Happy Future

Není nad nedělní slunečné odpoledne v půlce dubna, kdy vám přijde, že je tak minimálně červen. :D Nudím se. Dočetla jsem Steinbeckovo O myších a lidech. Čtení tak možná do autobusu na kratší cestu, psychologie postav žádná, příběh moc rychlej a konec hrozně předpovídatelnej. Ale aspoň mám další zářez do povinný četby k matuře :P Nějak se mi tu nahromadily knížky, co bych si chtěla přečíst - 3 psychologie, Kmotr, Historie KGB a Magorovy dopisy. Nevím, co číst dřív, tak to vidím na to, že si něco nechám na prázdniny.

Když už jsem u těch prázdnin. Rock For People volá 0:) Bych byla blbá, kdybych na něj nešla, když je u nás v Hradci. Takže mi Flipsyde a The Killers neutečou a v sprnu HHK. Tohle léto bude multikulturní..

Dneska jsem si objednala jednoletej příravnej kurz psychologie v Brně. Od října do května každou druhou sobotu budu podstupovat přípravu snad na budoucí studium na MU. Na to, že strávím každou sobotu 5 hodin v lavici se na to dost těším 0:) A to ze všech možných důvodů...

6 Komentáře:

Blogger m1c4a1 povídá...

Tý jo, proč přípravnej kurz? Jsem myslel, že psychologie se učí až na vejšce...?

neděle, 15 dubna, 2007  
Blogger Lainy povídá...

nj učí, ale člověk se tam musí nějak dostat :) a k tomu by mi teoreticky měl pomoct tenhle kurz :))

pondělí, 16 dubna, 2007  
Anonymous Anonymní povídá...

Pokud bych ti mohl poradit s výběrem četby, rozhodně doporučuji historii KGB, pokud máš publikaci Sluhové lidu(od Dzeržinského k Putinovi) vřele doporučuji, dozvíš se mnoho zajímavých věcí. Magorovy dopisy jsem sice nečetl, pouze úryvky, přesto jsi nejsem jist významem této četby. I přesto, že Jirouse si rozhodně vážím a nechci ho nijak zesměšňovat!!! Jeho dopisy nepovažuji za příliš povedené.

pondělí, 16 dubna, 2007  
Blogger Lainy povídá...

díky za tipy :) historii KGB mám Důvěrnou zprávu (o zahraničních operacích od Lenina ke Gorbačovovi) Magorovy dopisy taky nepovažuju za zrovna přínosné, spíš si je chci přečíst pro zajímavost :)

úterý, 17 dubna, 2007  
Anonymous Anonymní povídá...

Ale v předcházajícím článku jsi říkala, že se moc neorientuješ v disentu... Proto bych ti doporučoval kvalitnější díla. Od skutečných spisovatelů, filosofů nebo jiných myslitelů(chartistů).

středa, 18 dubna, 2007  
Blogger m1c4a1 povídá...

Zajímavý - aby mohl člověk studovat psychologii, musí umět psychologii.

středa, 02 května, 2007  

Okomentovat

<< Domů¯