pátek, března 30, 2007

Rodinná Anamnéza - Prů*er!

Dnešním dnem se splnil můj největší sen týkající se kafe, kofeinu, prostě toho úžasného životabudiče! Starbucks Coffee jdou do Čech! Ještě lepší zpráva než zjištění, že Coffe Heaven maj i v Brně a dokonce dvakrát! Ještě mi tam zaříděj Starbucks a nikdo mi studium v Brně nezakáže. :P

Dnešní den se odehrával jako jedno velký divadlo. Já naprostej antitalent na focení, jsem dostala do rukou digitální zrcadlovku (existuje takovejhle název?!) + (nechci vědět za kolik) a běhala sem u nás v "kině" jak pako tam a zpátky, nahoru a dolů. Přišla sem si jak paparazzi amatér :D Ty fotky jsem ještě neviděla a ani se k nim nechci moc znát. Po hodině a půl na nohou mě tak neuvěřitelně bolely záda a nohy, že jsem to zabalila a la dom. Čtvrtletku si napíšu v pondělí, tak akutní to zas není,ne?

Dneska večer se válím doma, před chvilkou jsem tu měla tátu, tak jsme řešili naši úžasnou situaci v rodině. Samozřejmě sme nic nevymysleli, ale aspoň vím, jak to vidí táta. Přemýšlím s čí verzí rodinné anamnézy se ztotožnit víc. S verzí matky na antidepresivech, která řve už jen kvůli tomu, že člověk odpoví špatným tónem nebo mám dát na verzi otce, který má averzi vůči babičce větší než USA proti Usámovi, pořád mu to myslí normálně a krapet se vyzná v psychiatrii? Babo, raď. Asi zkusím něco mezi tím. Uvidíme...

0 Komentáře:

Okomentovat

<< Domů¯