neděle, března 18, 2007

Hey You I Don't Like Your Girlfriend...

...I Think You Need A New One. Přidrzlá, originální a neuvěřitelně chytlavá větička songu od Avril Lavigne Girlfriend. Na proflákanej víkend naprosto ideální. Tenhle post se snažím dopsat už asi počtvrtý. Nikdy se mi nechce pokračovat nebo nemám o čem psát. To teda upřímně nemám ani teď, ale už to chce zas něco přihodit do krámu.

Zítra zas pondělí. Čekám, co se vyvrbí za průšvih. Píšem z dějáku, na Napoleona se mi nechce koukat, tak že by to? Pochybuju. Možná frájina, uvidíme. Nebo se zas Nikitě podaří mi vylít kafe na všechny věci, co mám na stole plus kalhoty jako bonus k tomu. Jeden by jí občas uškrtil, stejně tak jako polovinu lidí u nás ve škole. Nevím, kam tyhle myšlenky plynou, tak je radši krapet utnu.

Od začátku týdne jsem začala strašně sportovně žít. Pondělí, úterý jsem si dala výklus k Labi, středa byla vynechána, protože jsem si krásně namohla kotník, čtvrtek a pátek trénink, ze kterýho jsem byla vyflusaná jako už dlouho ne. A celej víkend se snažím rozhebat svoji pohybem mírně rozhozenou kostru. A zejtra plavání se školou a uvidíme, jestli se budu cejtit i na to běhání. Jsem cvok a naprosto netuším, co mě to tak najednou popadlo :D

Budu končit, už mě nic chytrýho nenapadá :D Snad jen - Thank You For Smoking mě zklamalo, čekala jsem větší komedii. Nevadí..a možná dodám ještě to, že život je hrozně nevypočitatelnej a v jistejch ohledech docela solidní ku*va :D

0 Komentáře:

Okomentovat

<< Domů¯