sobota, března 10, 2007

See You In Another City

Ne, že by se za posledních pár dnů nic nedělo, ale nějak nebyla nálada psát. Jsem díky tomuhle "jarnímu" počasí naprosto neuvěřitelně uzívaná, že se sama sebe občas ptám za jak dlouho mi ta huba z pantů vypadne. :D Už ani Simíci mě nebaví, ale ono to bude asi tím, že se mi nehorázně seká počítač.

Takže aspoň koukám sem tam na nějakej ten film. O jarňákách jsem si stáhla Královnu s oscarovou Helen Mirren a naprosto mě to chytlo. Přišlo mi, že ten film má tak asi 20 minut. Jo, až tak moc mě to bavilo sledovat. Smrt Lady Di sem jako malá (osmiletá) neprožívala nijak dramaticky, jen si vzpomínám, že ještě ve večerních zprávách bylo, že je v nemocnici a že žije a ráno už jen oznámení o její smrti. Víc jsem to nesledovala ani nevím, že se královská rodina od toho celého distancovala. Film Královna podá život Alžběty II. lidsky jako by to byla vaše sousedka s obyčejnými problémy jako jsou ty vaše. A po tomto přiblížení jednoho týdne v královském paláci bude si většina lidí na ní i na Tonyho Blaira koukat jinak, s větším pochopením...

Skoro ke konci prázdnin jsem byla v Praze na výstavě Salvadora Dalího. Spolu s mým otcem, takže jsem se nejen pokochala surrelistickou, dadaistickou a kubistickou tvorbou, ale zdrbli jsme jim i překlady názvů děl do angličtiny. Následovala "exkurze" cukrárny na Karláku, kde jsme narazili na "hvězdu" Primy Štěpánku Duchkovou. Pak už jen klidný oběd U Trilobita, cesta na Spořilov za strejdou a pak už jen klíídek s trochou politického proškolení. A pak už jen nedělní cesta domů, abych v pondělí místo školy jela do Brna. Já to město fakt miluju. Prošla sem si Vaňkovku, zakempla na vyhlídce a nebýt otravných cikánů, tak to bylo upe špičkový a jako bonus jsem si sklusla obhlídnout Masarykovu univerzitu, snad moji destinaci pro příštích pár studijních let...

0 Komentáře:

Okomentovat

<< Domů¯