čtvrtek, března 29, 2007

Fotím, Fotíš, Fotíme...

Dneškem jsem zakončila svoji třídenní hypochondrii, za kterou jsem dostala ve škole parádně vyšupáno od sousedky. A já, že si na něco pořád stěžuju, tse :P Včera jsem absolvovala už druhou teoretickou hodinu autoškoly, tentokrát přezkoušení z křižovatek. Po mých nečekaných vpádech do křižovatek by umřelo asi spoustu lidí a byla by na šrot spousta aut. No co, jen sem přehlídla značku "Dej přednost v jízdě!" a to, že já nejsem na hlavní. V pondělí od sedmi mám první jízdy - na cvičáku. A v sobotu jdem ještě s tátou trénovat, tak jsem zvědavá, kdo mě tam bude ohrožovat teďka a jestli to nebudu spíš já, kdo bude ten ohrožovatel. 0:)

Zítra si hraju na fotoreportéra na školní akci. To samý mě, jak jsem dneska pochopila od profesorky na IT, čeká i 13.dubna v Praze. K tomu mám ještě vyrobit jakýsi plakáty ve Photoshopu asi na tři různý akce, kam se naše škola vtírá. Takže se rozhodně nudit nebudu :D Měla bych se učit na čtvrtletku na frájinu, ale krutě se mi nechce. Spolíhám na to, že to focení se protáhne a frájinu jako náhodou nestihnem. Ale při mým štěstí to bude přesnej opak.

Takže spánku zdar a focení taky :D

0 Komentáře:

Okomentovat

<< Domů¯