úterý, května 22, 2007

A Příští Rok Matura Pro Nás, Pane Vrchní

Ještě před zhruba deseti minutama jsem věděla, co chci psát, ale teď mi nějak nápady došly. Věta: "Byli sme tátovi hledat byt, bude bydlet na Benešovce v baráku naproti strejdovi." mi vzal i sebemenší větýrek z plachet. Fakt úžasná zpráva, jak mámě, ale říct, že já s ní zrovna být po zbytek svýho života nechci?! :/ Jako bych neměla už tak dost starostí. Dneska sem se teda zbavila tý nejpříjemnější, když sem si mohla oddychnout, že moje láska má úspěšně maturu za sebou. btw: já mu to říkala, že to dá 0:) Jinak mi docela visí v hlavě, jak uhraju konec školního roku na nějaký přijatelný známky, protože za 3 ze zemáku prostě vrr mít nechci :P Navíc si nějak nedokážu představit, jak budou probíhat prázdniny a tak. Uvidíme, vymyslíme.

Jinak mě naprosto paralyzovalo to hnusný vedro a dusno, co je venku. K tomu mě ještě trápí alergie na všechno, co kvete, takže se modlím, aby co nejdřív začala pršet a jak tak koukám ven, možná moje modlitby budou vyslyšeny :D

Sem původně myslela, že sem napíšu něco, co stojí za to, ale dneska má můj mozek asi stávku (jako ostatně pořád). Nevadí, stane se. Zítra zas do školy, skoro se neučíme díky maturám. A abych pravdu řekla, docela bych si to s těma lidma tam vyměnila a měla to už za sebou a šla na vejšku 0:) Sem blázen já vím...

....takže všem maturantům hodně zdaru a děcka neblbněte, oni vás rupnout nenechaj ;)

1 Komentáře:

Anonymous Anonymní povídá...

A já bych se zase tak ráda vrátila;o) Aspoň pro těch jedenáct tisíc, co nám Bart dluží:o))

úterý, 29 května, 2007  

Okomentovat

<< Domů¯