sobota, května 12, 2007

Impotentní Básníci Mají Víc Času Na Psaní Milostné Poezie

Tak sem se dala do poviné školní četby. Povinně si vybírám z knížek, co mě zajímají a nejsou v seznamu, ale přitom jsou od autorů, kteří na seznamu jsou, ale s jinou knížkou. Složitý, co? :) Takže jsem sem tímto přečetla Petr a Lucie od Romaina Rollanda a chystám se na Jiřího Wolkera a jeho Těžkou hodinu a docela mě svádí i Host do domu. Nemůžu si pomoct, ale jeho proletářská "Balada o očích topičových" mne dostala do kolen a nepochybuji o tom, že taková poštovní schránka bude. Babička mi ještě násilně vnutila Sloky lásky od eeeh Štěpana Ščipačov, že je to prej moc pěkný. No, osladit si život může i trochu kulturněji než sledováním telenovel. Takže vzhůru k branám poezie! :D

0 Komentáře:

Okomentovat

<< Domů¯