neděle, května 06, 2007

Dva Dny Jako V Pohádce...

Tak jsem konečně doma. Už je tenhle měsíc nějakej rozlítanej a to ani pořádně nezačal. Vezmu to ve zkratce: když vám přeje počasí, výlet do Tyrolska a Bavorska je naprosto přepychová záležitost. Innsbruck a skokanský můstek Bergisel mě naprosto fascinoval (hlavně ten pohled z můstku na hřbitov :D), zámky Neuschwanstein a Herrenschloss od Ludvíka II. Bavorského jsou jako z pohádky a muzeum Dokumentace v německém Bertechsgadenu vás pěkně ryhle vrátí do hrůzné reality 2. světové války. A z Hitlerova Orlího hnízda je teď restaurace..hmm. Výlet to byl fakt krásnej, i když strávit celou noc v autobuse a pak běhat po kopečkách, není zrovna můj ideál. Aspoň vím o svalech, o kterých jsem myslela, že už je nemám. ;)

Zámek Neuschwanstein věnovaný Ludvíkem II. Bavorským skladateli Wágnerovi



Skokanský můstek Bergisel s krásným výhledem na Innsbruck a místní hřbitov ;)



Fontána v zahradách zámku Herrenschloss, podobnost se zámkem Versailles čistě náhodná :D



Detail jedné z fontán v zahradách Herrenschloss, bájný Pegas



Počasí podtrhující mrazivý pohled na sídlo nacistického vůdce Adolfa Hitlera. Představa, že se stejnými místy jako já tenhle člověk procházel, mi způsobovala hodně silné mrazení v zádech.

Snažím se si nepřipouštět, že už jen pár týdnů a končí mi třeťák. Zatím asi nejlepší rok na sřední, uvidíme, v jakém duchu se ponese čtvrťák. Ani z toho strašáku jménem maturita nemám strach, spíš mě děsí příjimačky. Psychologie. Obor, který se hlásí snad půlka republiky. Chci do Brna a fakt moc doufám, že se tam dostanu, ale při mým štěstí asi těžko :X No tak kdyžtak se zkusej práva nebo něco podobně humanisticky střelenýho, ale do Brna prostě jdu :D

0 Komentáře:

Okomentovat

<< Domů¯