sobota, května 26, 2007

Pirát Silnic..

Zjistila sem, že bych v tropech žít nemohla. Vedra snesu, ale dusný vedro je na mě vážně trochu moc. Čekám jen, kdy vážně sprchne třeb na celej den a ne jen na pár minut a pak šlus. Stejně e ta voda vypaří a dusno tu je znova. Včera sem měla další jízdy. Nejezdila sem asi tři týdny, takže to ze začátku bylo fakt vidět. Couvání budu muset někde trénovat, vážně mi to moc nejde :/ Ale to se všechno ještě vychytá a třeba budu na couvání mistr :D Projela jsem snad skoro celej HraKra kromě centra samozřejmě, zanadávala si na řidiče choleriky, na cyklisty, co jedou šnečím tempem na nejfrekventovanější silnici a na maminky, jejichž děti se jen tak lážo plážo poflakují s míčem!!! a nejlíp ještě se psem blízko fakt velký křižovatky. A řeknu vám, ať žije klimatizovaná Fabie, měla sem sice durch záda a ruce se mi taky solidně potili, ale vážně ten svěží vzduch byl k nezaplacení. Horší už pak byla ta facka, když sem z toho auta vylezla :D

Dneska mi brácha odjel do Cornwallu na poznávací zájezd. Docela mu to závidím, protože v Cornwallu, co sem aspoň slyšela, je fakt pěkně. Tak uvidíme s čím přijede. Táta dneska odjel na den do Prahy, mamka je v tejdnu asi na tři dny pryč, krom školy mě čeká sladkej a možná i klidnej tejden 0:) Stejně se to bude zas nýst v duchu zkoušení, písemek a toho, že nikdo nic ve škole nestíhá a že máme málo známek atd. atd. Tyhle stresy ke konci roku vážně nemám ráda. Všichni psychujou, štěkaj na sebe, nadávaj si a prostě si zbytečně otravují život. Profesoři nás honí, že máme málo známek a hážou vinu věčně na nás, že nechodíme do školy. Ale když třeba v biologii nepíšete po třech různých orgánových soustavách ani jednu písemku, říkáte si sami sobě, že je tu něco špatně. Na druhou stranu přepadovky každou hodinu matiky by taky zrovna nemusely být, ale zas je to asi jeden z mála způsobů, jak nás donutit se na tu látku průběžně aspoň trochu podívat. Další profesoři zas skřečkujou, že nestíháme tématickej plán...

Zítra se ze mě možná stane nějak pravidelně pracující člověk. Mám sehnanou brigádu v Carrefouru u stánku a budu se snažit lidem "vnutit" Opticlean na čištění brýlí, monitorů, šperků atd. :) Tak nějak ve skrytu duše doufám, že mi to nějak půjde, protože moje kapsy a hlavně peněženka je vážně dost prázdná :/ takže držet pěsti, kujuuu :D

0 Komentáře:

Okomentovat

<< Domů¯