neděle, února 18, 2007

Legen......Wait For It....Dary!

Náš matikář je psychopat! Už je to naprosto nediskutabilní! Po dnešku, kdy jsem strávila celý den (a to teďka mimořádně nepřeháním; přestávky byly pouze oběd, pauza na záchod a pauza na dělání kafe, abych u sešitů nezaklimbla) počítáním 25ti vražedných příkladů z analytické geometrie, téma kružnice, už mi to nikdo nevyvrátí. Takže místo toho, abych dneska běhala někde po venku nebo vytáhla svýho hafa, jsem se neurčitým pohledem naprostého mimoňství broulila střídavě do notebooku, do učebnice a do sešitu. Prostě naprostý prázdno! Takže jsem boj s matikou skončila kolem půl devátý večír s tím, že to, co nemám, zítra od někoho obšlehnu 0:)

Včera sem si koupila Reflex, s palcovým titulkem "Žiletko má lásko, jak pomoci dívkám, které se samy poškozují" a ne zrovna pěkným obrázkem pořezané slečny. K tomu článku jsem se ještě nedostala, měla sem to dneska v plánu, vpadla do toho matika, ale co jsem zběžně koumala obrázky, moc mňam to nebude. Brr. Jinak jsem zjistila, že čtení časopisů typu Refles, Týden a Instinkt mě neskonale moc baví!

Jinak vcelku nic nového v uběhlých dnech. Tenhle týden nás čeká školní ples (nákup šatů už jsem absolvovala a překvapivě to zabralo velice málo času a psychické energie), příští týden jarní prázdniny, na který se mooooc těším 0:) Možná jedna novinka ze mého průzkumu seriálů by byla. Minulý týden mi Plasík přinesl CD se seriálem How I Met Your Mother. Název naprosto nic neříkající a charakteristika "je to komediální seriál, ve stylu Přátel" mě moc nepovzbudila, protože Přátelé mi nikdy moc vtipní nepřišli. Utěšila mě aspoň délka každého dílu nepřesahujícího víc jak 22 minut. Jenže! To jsem nevěděla, že se mi dostal do rukou jeden z nejlepších komediálních seriálů, který při srovnání s nekonečnými Přátely vyhrává na plné čáře. Délka dílů mi najednou hrozně vadí. Dialogy - geniální, hlášky a situační vtipy - geniální, postavy - nechci se opakovat, ale geniální. Pět přátel, New York, minimum postav, množství vtipů, narážek, stěrů atd. naprosto optimální. Jestli se chcete opravdu pobavit nad geniálností a ordinérností života obyčejných lidí v New Yorku, tohle musíte vidět. Nepřekonatelný Neil Patrick Harris v roli světáckého "suit up!" Barneyho je bezkonkurenčně nejlepší! Prostě legendary!!

0 Komentáře:

Okomentovat

<< Domů¯