úterý, ledna 23, 2007

Šetřím Síly A Packy Na Víkend!

Docela mě zaráží fakt, že teď, kdy už se ve škole nic stresujícího a náročnýho neděje, sem mnohem utahanější než když bylo období písemek a zkoušení. Ale upřímně to neřeším, je mi to fuk. Jsem ráda, že žiju a že i to výzo nějak vypadá. Za tři z matiky nakonec nebude, nevím, jestli po právu nebo ne, ale aspoň budu mít pro někoho tak hrozně důležitý "vyznamenání". Ale jinak mý celý rodině je fakt jedno jaký mám známky, kdyby jste to náhodou nevěděli ;) (no fuuj tohle je ale ošklivě ironické) Snad jediná věc, dobře jsou dvě, co mě nadzvihly, co se známek týče, jsou dvojky ze ZSV a z Programování (snažím se už půl roku přijít na to, proč se vytváření webových stránek pomocí HTML tak říká). Přemýšlím, jak velkou aktivitu mám při hodinách mé milované sociologie vykonávat, aby toho bylo patřičně doceněno a nebylo mi řečeno "no Lenko, 89%, to je přeci jasná dvojka". Vrr. No a to "programování". Razím si teorii, že když si HTML tagy nepamatuju, tak mám spoustu knížek, webovejch stránek bo mám chytrý Dreamweaver, kde je najdu. Moje profesorka vyznává teorii zcela odlišnou.

Od včerejška jsem hrdým zákazníkem Vodafone, takže od včerejšího večera datluju za levnějc, rychleji říct nemůžu, páč ten můj krám má hrozně tuhý klávesy i po těch dvou letech, co ho mám. Vrním si blahem nad krásou Oskárkových tarifů a šetřím si packy na víkend! Juuu. Včera jsme s mamkou absolvovaly trasu Vodafone - Mobil servis - kavárna - Mobil servis (kavárna byla půlhoďka čekání na odbloknutí telefonu). A večer jsme to s bráchou a tatíkem zakončili velikým burritem v Mexitě. (jestli budete někdo někdy v HraKra, jděte tam!) Včerejšek byl prostě fajn den, za to dnešek je neuvěřitelně na pěst. Ale bude líp...hlavně, že už ten sníh je tu 0:)

1 Komentáře:

Blogger m1c4a1 povídá...

Hmm, to mi připomíná mě po zkoušce, kde jsem dostal 79,4 bodů, tzn. známka C. Kdybych dostal o 0,1 bodů víc, bylo by to 79,5, po zaokrouhlení 80 a to už by bylo B. Sáákra, to je pech. :D

úterý, 23 ledna, 2007  

Okomentovat

<< Domů¯