neděle, prosince 31, 2006

A Je To Zas Za Náma

Poslední den roku a se mnou to fakt nic nedělá. Jsem doma, s tátou popíjíme vínko, s bráchou jsme zkoukli Eurotrip i s bonusovýma scénema a neuvěřitelně skvěle se bavili. Brácha musí ještě krapet vyrůst, s ním se bude skvěle pařit 8) Chlebíčky už nechcu ani vidět ani jiný druhy jídla, teď to jen všechno o půlnoci spláchnu šampusem a budu si sepisovat předsevzetí, co stejně nikdy nesplním :D I když třeba některý jo, uvidíme...

Když jsme u těch předsevzetí, jedno moje věčné je se dokopat aktivně se pohybovat a třeba si i rádoby naoko zdokonalit svou postavu (hahaha :D ). Dneska jsem měla tu odvahu se zvážit. Čekala jsem po mých útocích na ledničku, špajz i jiné skrýše jídla, že budu jak těžkotonážní těleso a ono eh nic. Já přes tyhle svátky dokonce zhubla :D Tohle je fakt fór tohohle roku :))

Je asi docela symbolický poslední den v roce poslouchat Maxovu písničku C'est La Vie. Jednou je hůř, jindy zas líp...něco na tom bude.

Tak vám všem přeju ať ty stavy, kdy vám je líp, v tomhle roce převládají a prostě užijte si tenhle rok 2007, bude trvat jen 365 dnů. :))

0 Komentáře:

Okomentovat

<< Domů¯