středa, ledna 03, 2007

Svět Se Zbláznil. Nebo Já?

Tak jsem dneska viděla tu plnou verzi videa Saddámovi popravy. Bylo mi ho líto. Saddáma - pověsili ho a co? Pomohli si tím? Nemyslím si. Jako nástroj pomsty se to dá považovat za zadostiučinění, ale jinak by pro něj bylo efektivnější sedět na doživotí a hezky si vyzobat to, co si nadrobil. A lituju i toho člověka, co to natočil. Za takovouhle nekvalitní amatérskou nahrávku do rodinné videotéky ho chtěj zavřít. Tenhle svět je fakt jetej.

Dneska po dlouhé době náklus zpět do školy. Asi je to tím, že jsem ty lidi pár dnů neviděla, tak mi všichni přišli nějací jiní dokonce lepší, ale někteří mi přišli fakt naprosto na trhnutí mezi dveřma. Nebudu jmenovat, ale opravdu mi nepřijde normální, aby někdo upozorňoval po hodině profesora na svoji snaživost slovy: "Pane profesore, dnes sem dávala celou hodinu pozor, všiml ste si?" Nepochopím... Vyděsil mě dneska výčet čtvrtletek a opakovacích písemek na příští týden - děják (Pobělohorská doba až Marie Terezie), matika (Analytická geometrie v prostoru) a frájina. Uzávěrka známek - 19.ledna. Tohle si prostě těžce nedávám.

3 Komentáře:

Blogger m1c4a1 povídá...

Zvykej si - na vejšce bude hůř. :-) Moje zkoušky:
2.1. (už!!) - závěrečná zkouška z teoretické informatiky
3.1. projekt do inteligentních systémů
5.1. - závěrečná zkouška z matematických struktur v informatice
7.1. - projekt do hardware/software codesignu
9.1. - závěrečná zkouška z pokročilách databází
11.1. - závěrečná zkouška z hardware/software codesignu
15.1. - závěrečná zkouška z počítačové grafiky
17.1. - závěrečná zkouška z inteligentních systémů

Zlatý 3 předměty! :))

čtvrtek, 04 ledna, 2007  
Blogger Lainy povídá...

hmm tak to já asi radši mlčím :D sem zvědavá, jak to na tý vejšce udělám...brr :X pokud mě teda vůbec někam vezmou :D:D

čtvrtek, 04 ledna, 2007  
Blogger m1c4a1 povídá...

To si zvykneš... budeš muset! :D Taky jsem si myslel, že toho mám moc, ale člověk zvládne víc, než si myslí... ;)

sobota, 06 ledna, 2007  

Okomentovat

<< Domů¯