úterý, ledna 16, 2007

Nuda v Hradci

Tak je to tu. Jsem nemocná. Nevím pořádně, co mi je, ale doktorka mi preventivně dala antibiotika. Bléé. By jeden nevěřil, že mu po prášcích může být tak divno až blivno. Takže celý včerejšek a dnešek trávím v posteli ve snaze být zdravá a neunudit se k smrti. To poslední je hooodně těžkým když všechny DVD a CD s filmy už mám zkouklý a nikdo ani není na ICQ, protože většina normálních lidí je ve škole. Sem otrávená jak šváb, nic mě nebaví, sem tam mi sem vleze babička a povídá mi o zázračné síle vitamínů. Díkybohu za svýho sourozence, kterej vždycky přijde a aspoň se tu nenudím sama :D Třeba před chvílí sme vymysleli, že máme oba velkej hlad, tak sme hnedka cinkli do pizzerky a pizza je na cestě. 0:) mňam mňam

Školní docházku tenhle tejden omezuju na minimum, jedna hodina ve čtvrtek, dvě možná v pátek a víc bych to nehrotila. Čím míň času tam strávím, tím míň toho zkazím a hlavně mám ležet a přece nechci nikoho nakazit, že? Jinák, se vám musím pochlubit o zázraku, který se mi stal. Triumfálně jsem zvítězila nad čtvrtletkou z matiky se ztrátou pouhých 4 bodů :P Tento den je památný, tudíž si ho zapište do deníčků, protože už se totiž nikdy opakovat nebude... :D

A díky mé nemoci i tvorba nového designu trochu pokulhává. Snažím se totiž dotvořit všechny laborky na fyzikální seminář, na chemii atd. atd. , takže na nějaký hraní si s Photoshopem pak po celým dni ani nemám náladu...

0 Komentáře:

Okomentovat

<< Domů¯