sobota, ledna 06, 2007

Výlet Bude!

Výlet. Dnešní destinace - Brno. Odhodlání - kua velký. Takže za zhruba 40 minut mi jede vlak. Včera jsem koukala na bus v 8:30 a asi mě nějak vyšplouchli, protože už dneska tam žádnej bus jedoucí v tenhle čas není. Tse. Takže si dám jízdu vláčkem s nadějí, že na mě bude někdo čekat...

Držte palce, na tenhle den sem čekala hodně dlouho...

Update v 19:57: Nikdo na mě nečekal, ale přesto to bylo skvělý. V pátek jedu zas a tentokrát už si to capuccino v Meku na Svoboďáku nedám sama. Brno je fakt nádherný město, vím, kam se budu chtít dostat na vejšku. A ten výhled..juuu <3

2 Komentáře:

Blogger m1c4a1 povídá...

To si takhle jezdíš jen tak sama po výletech, joo? :-) A nebojíš se? :)

neděle, 07 ledna, 2007  
Blogger Lainy povídá...

jj jezdím :) v Brně to byla včera moje premiéra, ale ani sem moc nebloudila..no ani moc nebojím, abych řekla pravdu :)

neděle, 07 ledna, 2007  

Okomentovat

<< Domů¯