pondělí, prosince 25, 2006

Tak Teda Šťastné A Veselé

Tak už je po nich. Nejstresovější den tohoto roku je za mnou a musím uznat, že to dopadlo mnohem líp než sem čekala. Zase je všechno jasný, krásný, zamilovaný a prostě tak jak to má být, čímž se mi z letošních Vánoc staly ty nejkrásnější Vánoce za celej můj život. A to jen díky jednomu člověku 0:* A Silvestr je náš, to je jistý!


Nebudu vypisovat, co všechno jsem dostala, protože to stejně nikoho nezajímá a ani toho nebylo moc, ale musím říct, že Ježíšek asi chce, abych se myla minimálně třikrát denně - tři různý sprcháče jinak chápat nedokážu :D Nejvíc mě ale dostal dárek od bráchy. Dostal novej počítač, tak rozebral ten starej a hnedka jsem bohatější o DVD mechaniku (+ DVD vypalovačka), 1GB RAMku a grafickou kartu. Od mýho bratra to je neuvěřitelnej výraz štědrosti. :D Pro knihofily mám jeden super tip, když některá díla známých autorů neberete příliš vážně. Sežeňte si Letopisy Blarnie (atd...) od Michaela Bergera. Lehčí, zábavnější a zároveň blbější čtení jsem neviděla :D

Zapoměla sem vám všem popřát, tak k tomu využiju blog a přáníčko, co jsem vyrobila v PS. Symbolicky v opičákovském hávu :)

0 Komentáře:

Okomentovat

<< Domů¯