neděle, ledna 14, 2007

Love Me Or Hate Me

Áno i já si nehorázně ujíždím na Lady Sovereign :D A nejen díky tomu, že mi začíná hip hop bo jak mám hudební projev této britské slečny nazvat, přírůstat k srdci. Brácha tenhle song přímo nesnáší, ostatně jakejkoliv náznak týle muziky, a prej mi hráblo. Jeho boj. Já si přijdu docela normální.

Krom ničeho, co se teďka vesměs děje, jsem nemocná. Bez teploty, bolest v krku, takže mi klidně říkejte hypochondr, ale to jak mi je hnusně vám fakt nikomu ani trošinku nepřeju. A to mámjít zítra do školy a vlastně tam dotrpět až do konce týdne další nával písemek a zkoušení. Fakt se těším až si dám pak týden voraz a zajedu za svojí láskou 0:) ale pšššt ne, že mě někdo prásknete :D
V rámci naprosté nudy jsem stihla zkouknout celýho Dextera a už se nemůžu dočkat další řady. Nikdy bych netušila, že mě tolik chytne seriál o masovým vrahovi a že k němu budu mít nějaký sympatie. :D Fakt na to mrkněte, Showtime se docela slušně vytáhli. Další způsob, jak se zabavit jsem našla ve Photoshopu. Tvořím si teďka naprosto novej design na blog (ochutnávka hlavního obrázku zde), tak snad během týdne už by mohl být na netu. Nejhorší bude kódování, s tím si tak lehko neporadím, ale snad se všechno povede a bude to šlapat :)

Mno já jdu zas ležet páč fakt bléé...

1 Komentáře:

Anonymous Anonymní povídá...

Lady Sovereign me bavi vzdycky kdyz si ji pustim ale musi se clovek snazit vnimat texty, jinak je to takovy jednility. Jeji smula vsak bohuzel je (mno, ani ne tak jeji, jako spis smula nekterych zakomplexovanych jedincu :D), ze se podobne jako nedavno ta priserna Lily zaradila mezi interprety, ktere mnozi poslouchaji jen proto, aby byli "in"... Bych mohl jmenovat :D
Mnoo, jinak na novej design jsem zvedavej :))

neděle, 14 ledna, 2007  

Okomentovat

<< Domů¯