neděle, července 08, 2007

Time Is Coming

vsadím botky, že nikdo neprožil Rock for People tak jako já. nebudu se o tom rozepisovat, stejně by to asi nikdo nepochopil, proč z toho mám vnitřně takovou radost. jsem ráda, že mi to upevnilo vztah s nejdůležitějším člověkem mýho života a v konečný fázi mi bylo vážně putna, že Flipsyde nepřijeli a že sem tam nezůstala ani na The Killers. ať žije Brno a půjčování bot. tohle až budu jednou vyprávět vnoučatům (pokud nějaký budou samozřejmě), tak mi neuvěřej.

posledních pár dnů funguje jako odreagování od myšlenek na závěrečky z autoškoly. dělám testy od nevidím do nevidím, s všelijakým výsledkem, ale většinou se blížím 50ti bodům. Technika je pro mě jako španělská vesnice, rozvodka, převodovka, spojka atd. atd. pochybuju, že mi komisař uzná můj názor "nechat auto stát na krajnici a volat autoservis" 0:) takže si tu knížečku pročítám, sem chytrá jak rádio Jerevan a rozdávám moudra o tom jak se má nebo nemá jezdit. největší vítr mám ale z jízd. Instruktorku poslouchám na slovo, jezdím radši tak, jak mi ona radí, přece jen za těch 16 let, co tu autoškolu maj, to asi v oku mít bude, ale...já bych vážně někdy nejradši jela naschvál pomalejc nebo rychlejc, ale vzorné dodržování předpisů je holt nutnost :) takže budu doufat, že v úterý dopoledne v Hradci nebude moc velkej provoz a hlavně, že to nějak udělám...pak budete mít šanci mě najít ochutnávajíc rodinný bar...v obou případech ať už to vyjde nebo ne ;)

jinaak bych zapomněla říct, že sem dneska byla poprvý v životě na střelnici :D není nad to, když si strejda jen tak přijede, s odstřelovačkou v autě. místama sem měla velký podezření, že mi zpětnej ráz to rameno utrhne, ale nakonec se to docela poddalo. střed sem netrefila ani jednou, ale výstřely zůstaly v terči a to se počítá :P že bych si po řidičáku udělala ještě zbrojní pas? 0:)

0 Komentáře:

Okomentovat

<< Domů¯