úterý, června 19, 2007

Seems Like It's Been Forever

známka z bižule zachráněna na jedna, chlapi dík ;) mám dojem, že ani profesor nevěděl, co má v kalhotech do tý doby než sem mu to povykládala pěkně z gruntu. matika se mi vážně zachránit nepovedla, takže se tý trojky asi až do čtvrťáku nezbavím. dneškem konečně skončil pro všechny takovej ten deprimující, stresovej školní rok a hon na známky. profesoři jsou vcelku v klidu, my už taky a naše výuka poznamenaná neustálýma jízdama v autoškole u každýho druhýho z nás, vypadá, jak kdyby jí bombardovali za války Němci. upřímne mi řekněte, kdo těch posledních pár dnů bere vážně? já třeba dneska minimálně na dvě hodiny opět vytuhla díky vstávání na sedmou. já si to sledování House prostě odpustit nemůžu 0:)

kámoška mi včera povídala, jak se "setkala" s Linkin Park. coby skalní fanynka se nezmohla na rozumnou celou větu a jen fotila a fotila :D dneska sem zas vzpomínala, jak ten den byl skvělej, když jsem poslouchala záznam In The End, kdy celá hala zpívala refrén a mně jen běhal mráz po zádech, jak úžasnou atmosféru to mělo. tak se mi snad někdy podaří dostat na podobně vydařenej koncert s podojbnejma lidma. když už nic jinýho ve čtvrtek mě čeká nonstop kalení někde v hospodě. Tomíkovi sem slíbila za pomoc s Flashem dva panáky, takže se přibere více lidí a jde se panákovat. když nad tím tak uvažuju, nikdy sem snad čistě jen nepanákovala. vždycky to bylo vínko nebo pivko, protože můj žaludek nesnese delší kontakt s vodkou, tequilou, rumem, slivovicí ani s ničím jiným, z čeho čuchám víc jak 20% lihu. že by se tenhle čtvrtek prolomily ledy? důvod pít mám a kdyby nebyl, vždycky se nějakej najde...

abych toho všeho neměla ve škole málo, v sobotu dělám zkoušky z angliny a pak zas ve středu z frájiny. s mojí nulovou přípravou počítám s tím, že je neudělám a řidičák vidím podobně. všechny ty předpisy, mě to vážně nebaví číst a učit se to nazpaměť. brr...trošku sebezapření Lenis, chce to jen najít jednu věc, na který ti bude záležet...jenom jendu věc nebo člověka...proč je tu všude tak prázdno? :(

1 Komentáře:

Anonymous Anonymní povídá...

hezky fotecky, co? ;)

středa, 20 června, 2007  

Okomentovat

<< Domů¯