úterý, června 26, 2007

Resting In Silence

zas bude další bouřka, za dnešek, když počítám i noc, už třetí. a mně to jen vyhovuje. žádný vedra, fouká, prší, jsou blesky, hromy...a konečně čistej vzduch. a potom už jen klid. stejnej jako je teď ve mně. zvláštní jak vás někdo, pro vás nesmírně důležitej, dokáže tak změnit. zítra mám zkoušky z frájiny a je mi to naprosto jedno. ještě před rokem bych tu šílela, že nic neumím a tak. a teď jen klid a relativní pohoda. tak jasný, že to na mě trochu přijde zejtra těsně před ústní zkouškou, ale co...něco řeknu, buď se jim to líbit bude nebo ne. svět se nezboří v žádným případě.

i dneska sem zachovala relativní klid, když jsem strávila 4 hodiny (návštěva mamky mi to trochu zkrátila) čekáním až se s číslem 535 dostanu na řadu a podám žádost o pas. chytla sem docela šibeniční termín. Pas budu mít do měsíce a do Španělska jedu 30. července. opět sem na magistrátě zažila jak dokážou být lidi bojovný. paní s číslem těsně za mnou očividně nemohla rozjechat, že jdu dřív než ona a házela na mě vražedný pohledy. do další paní sem omylem drkla a ona si hnedka začala prohledávat tašku. vypadám snad jako zloděj? :P jinak v rámci bloudění v obou křídlech magistrátu jsem se mrkla i na pár projektů, co se mají v dohledné době v Hradci stavět. křižovatka u Koruny a Terminál busů už se staví, luxusní křižovatka Mileta (která mi mimochodem ulehčí pozdější projíždění městem autem :D) se má začít stavět docela brzo. no a prostě většina těch plánů by měla být tuším do roku 2009 hotová, tak uvidíme ;) a mimochodem Hradec má mít letiště :D

2 Komentáře:

Anonymous Anonymní povídá...

pockej, vzdyt mate letiste ne? takovy to rockforpeopleovsky :D

btw. jojo, bud se jim to bude libit nebo ne, taky jsem mival takovej pristup... a libilo se jim?

pátek, 29 června, 2007  
Blogger Lainy povídá...

nj jenže to letiště je už několik let nefunkční :D teď se tam pořádá maximálně HHK a RFP :P

no snad se jim to líbilo, doufám :) se to dozvím až za tři týdny :)

pátek, 29 června, 2007  

Okomentovat

<< Domů¯