neděle, června 17, 2007

Sex in Da School

tak zítra poslední šance zlepšit si známky nebo si ej taky zhoršit, takže zítra nastupuju před třídu hnedka dvakrát. nejdřív si odbydu referát na Giuseppe Mazziniho a poté nastoupím na výklad o mužské pohlavní soustavě, na což se po minulém Nikčině výstupu těším dooost hodně. začít popis ženského pohlavního ústrjí popisem řitního otvoru ukazujíce na poslední kličku tlustého střeva může opravdu jen blondýnka. korunu svému výkladu nasadila, když řekla, že vajíčko se usazuje v pochvě.pojem mimoděložní těhotenství její blonďatou hlavinku nechalo být zcela v poklidu :D tak sem zvědavá, co za perlu ze mě vypadne zítra...bude to sice těžká improvizace, ale snad to tu známku aspoň trochu zachrání...

jinak jsem dneska byla po dlouhé době v kině na Shrekovi. jednička je prostě nejlepší, ale soundtrack se díl od dílu lepší. oslík s kocourem nezklamali a Artie s malejma shrečátkama byli příjemný oživení celýho dílu.docela mě mrzí, že vznikají filmy jen na tahání peněz z lidí. ani ne polovina filmků dávaných u nás v CineStaru nestojí za zkouknutí v kině, stačí vám na to jen obývák a DVD případně CD.ani ti Piráti mě nelákaj tak moc jako dřív, radši je někde stáhnu :)

vážně se už moc těším až skončí škola. bude spousta volnýho času, se kterým opět nebudu vědět, co dělat a nakonec se poslední den v sprnu ohlídnu zpátky a zjistím, že sem ten čas zase nijak nevyužila. tohle je jedinej aspekt prázdnin, kterýho vždycky lituju. nedokážu využít ten volenj čas. nevím proč, ale snad bude tenhle rok revoluční a změní se to. ale na co se vážně těším je moje první dovolená ve Španělsku. uplně neuvěřitelně moc se těším na slunění na pláži a na Barcelonu. foťák beru s sebou, fotit budu cokoliv, co mi vleze do cesty. mohla bych se taky vypravit za ségrou a malou neteříinkou, už jí bude slečně rok a ještě sem jí ani neviděla, tak se to napraví :)

0 Komentáře:

Okomentovat

<< Domů¯