pátek, června 29, 2007

It Ends Today

konec školního roku. neboli další ze dnů, který dostaly punc důležitosti. pro mě to znamená maximálně to, že mám spoustu volnýho času a nevím co s ním. první tejden v červenci si odjedu poslední jízdy a s velkým podílem štěstí a náhody třeba i udělám 10. ty závěrečky. jak mi bylo dneska sděleno, moc šancí nemám, no. nevím, jestli sem jela tak špatně kvůli tomu, že sem jela s člověkem, ze kterýho mám možná až přehnanej respekt (čti:strach) místama, kudy sem v životě nejela nebo to bylo úplně jiným stylem jízdy než na jakou sem zvyklá. neboli po 45 minutách jízdy ve mně byla uplně malinkatá dušička...asi bych se měla vrhnout na študování autoškoly. nechce se mi, ale čas mě podezřele tlačí a aspoň ten test a techniku nechci opakovat.předpokládám, že jízdy si zopáknu na takovejch 98%. tak víte co, žádnej učenej z nebe nespad, ale snad třeba to vyjde. už bych měla ráda celej tenhle proces jízd za sebou a vážně se těším až si budu moct jet po svým, svým tempem atd.

jinak dnešním dnem jsme na škole služebně nejstarší ročník, maturito už ti dem vstříc! přemýšlím, jestli se bude i příští rok pro známky brečet a jestli ten člověk, pak bude mít opět žaludek na to si hrdě jít pro to vysvědčení jako dneska. nechápu... nebyl by to správnej konec roku, kdybych na výzu nenašla něco, co tam původně vůůbec nemělo být. fajn, dvojku z fyziky zkousnu, i když mi tam vpodstatě vycházelo za jedna, ale co mi vážně trvalo rozdejchat, byla dvojka z tzv. "business english". jsou to hodiny naprosto o ničem, nějaký telefonování, managering a takový blbosti. já si vždycky vyplním papír, odevzdám a čau. jen mi někdo vysvětlete, kde sem tu dvojku nabrala vrr. no, nebudu se rozčilovat, aspoň to výzo není tak monotónní. :D

....a zamilovala sem se do krásnýho hlasu Amy Winehouse a do hravosti kytar Babyshambles <3>

2 Komentáře:

Anonymous Anonymní povídá...

ty seš taková kráva...já nevim jak ti to jinak říct

sobota, 30 června, 2007  
Blogger Lainy povídá...

miluju nadávající anonymy ;) je mi totálně putna, co si o mně myslíš, ale ráda bych věděla s kým mám tu čest ;) nadávat a být anonymní umí každej druhej..

neděle, 01 července, 2007  

Okomentovat

<< Domů¯