středa, června 20, 2007

100

tak konečně. už píšu skoro rok a mám konečně svůj 100. příspěvek. nečekejte žádný závratný ani přelomový věci, protože upřímně každej den je něčím zvláštní a přelomovej. takže budu povídat zase ty nudný příhody, co se mi dějou. mimochodem dnešek je třeba přelomovej tím, že blogger je v češtině, což se mi vůbec nelíbí :/

taky na konci školního roku vždycky přemýšlíte, proč škola nemůže skončit o týden dřív, když stejně nic neděláte? beze srandy jsem dneska strávila 6 hodin ze 7 posloucháním muziky, smskováním nebo čtením své první (půjčené) knížky od Irvinga "Imaginární přítelkyně". není to špatný, uvidíme, jak to za takových dvacet stránek bude vypadat. jinak, kdo jste dneska nebyl v Hradci, o hodně jste přišel. mohli jste být exkluzivně přejeti či nabouráni modrou Fábií se mnou za volantem. vážně jízdy tragédie hadr, s centrem města prostě kamarádi ještě dlouho nebudem. předběžný termín závěreček - 11. července. řidčáky a pojištění neumím a zjistila sem, že se mi NEJSPÍŠ díky tomu vedru z hlavy vypařily i všechny věci, co jsem uměla předtím :D neboli opět vytuhávám při každé možné příležitosti...

poslední dobou přemejšlím nad tím, co se děje u nás ve škole. to, že si naše největší šprtka vybrečela už tak asi druhou jedničku..co vám na to říct? je to zaprvý ubohý, dětinský a to, že si pak stěžuje, že se s ní nikdo nebaví už je jen výsměch celý tý situaci. hlava mi nebere ani to, když kámoška musí tvrdit, že chodí s kámošem, jen proto, aby se zbavila nějakýho šílenýho týpka...legrace :D já hlavně pak nechci vidět ten konec až se to dozví he, ale buďme optimisti, snad nic takovýho nenastane...o tom, že nám vyrazili třídního jen proto, že měl moc svojí hlavu radši no comment...jinak mám drb, konečně mám někdy nějakej drb! (:D) naši "úžasnou" Miss World od nás vyrazili, protože byla prý hloupá (viz. mé důvěryhodné zdroje) a žádný takový, že jen tak sama od sebe přestoupila ;) ale pšššt 0:)

4 Komentáře:

Anonymous Anonymní povídá...

tvoje názory mě překvapují.a divím se že jsi schopná se ve škole tak přetvařovat když sem potom napíšeš tohle

čtvrtek, 21 června, 2007  
Blogger Lainy povídá...

Tento komentář byl odstraněn autorem.

pátek, 22 června, 2007  
Blogger m1c4a1 povídá...

Hmm, tak vy jste měli na škole Miss World, jo? :) To musela být sláva! :-)

S tím týdnem ke konci školy to bylo ve škole takový volnější, ale míval jsem to rád, to byl poslední týden, kdy jsem se do školy těšíval. :-D

pátek, 22 června, 2007  
Blogger Lainy povídá...

no měli sme jí u nás no a ředitel jí pořád všude cpal, dával nám jí za vzor a tak..docela otravný ;) chlubil se jejím úspěchem jak kdyby na tý soutěži byl on :/

nj to je taky pravda, ale zas sedět pět hodin v kuse na zadku a koukat na filmy, co člověk už viděl je nezáživný :D

pátek, 22 června, 2007  

Okomentovat

<< Domů¯