úterý, července 10, 2007

Got It!!!

samotný mi to vážně vůbec nedochází, ale já ten řidičák vážně dneska udělala :D testy na plnej počet bodů, jízdy katastrofální...nechci se s tím komisařem hádat, ale já bych si to sama sobě neuznala. málem sem vjela do zákazu, přeparkovávat sem musela asi na podesátý. mám dojem, že takhle hrozně sem nejela ani když sem autoškolu začínala, což je docela síla. no a technika - spojka a huštění a dezén pneumatiky - místama to ze mě páčil docela polopaticky, ale mám to a sem ráda, že tenhle proces nebudu muset už opakovat. 0:)

2 Komentáře:

Blogger m1c4a1 povídá...

Tak to gratuluju. ;) Teď už jen půjčit auto a zkoušet si jezdit po okresovejch silnicích bez stresu. :)

Jinak o té autoškole píšeš tolik, že už ti Google Adsense sem dává reklamy na nějaký autoškoly. :-D

úterý, 10 července, 2007  
Blogger zu povídá...

gratuluju! vitej an cekaci listine darcu organu :D

úterý, 17 července, 2007  

Okomentovat

<< Domů¯