pondělí, února 05, 2007

Disco Music Turns You Into A Fucking Idiot

Tak ještě dneska odpoledne jsem nějak věděla, co sem psát a teď si vůbec nemůžu vzpomenout. Poslouchám soundtrack z muzikálu Krysař a neuvěřitelně mě mrzí, že sem jeho představení propásla. Přemýšlím nad tím, že si seženu Dykovu předělávku nebo přímo originál ani nevím od koho. Uvidíme.

Jinak místo do Brna jsem jela do Náchoda. Teďka toho neuvěřitelně lituju. Ne proto, že bych s kámoškou nezkomponovala fajn večer, ale prostě...štve mě to, že sem nejela do Brna. Jo, štve mě to a hrozně moc. Tak snad to vyjde někdy teď v nejbližší době. Prosím. Musím vám říct, že vesnická diskotéka v bývalé sokolovně je jedna ze zábav, která mne pro příště raději mine. Nemám nic proti vyřádění se na popové až trancové (sem tam jungle s hopem, pozor na to!) skladby, docela mi to na chvíli pomohlo od deprese větší než Brno, ale jinak hrůza. DJ, pokud se tomu hejskovi tam tak dalo vůbec říkat, si asi pár hodin před svým výstupem přečetl knihu "DJem snadno a rychle!" a hnedka vlítnul na plac. Poloprázdný parket zachránili na chvíli dva hoši začínající rapeři a jejich devoted fellas. Musím uznat, že špatní nebyli. Jinak prostě mor. Věkový průměr tak 14 - 15, fronta na neuvěřitelně hnusný pivo až ke dveřím, jedinou záchranou mi do tří do rána, kdy odjížděl Party Bus, byly tři plechovky Semtexu. Děkuji za ně! Jináč polovina sálu kousajíc si hlavu, další křepčíci a ta třetí polovina buď ožralá nebo v horším případě ožralá a brečící. Tohle už ne...

Koukala jsem dneska v rámci své opětovné hypochondrie na Pianistu. Absurdita antisemitismu a holocaustu mi nikdy z hlavy nevyčpí. No comment. To se prostě nijak komentovat nedá. Možná jednou větou - nesnáším Němce. Sorry všem, ale na nějaký kecky typu "ale vždyť oni nejsou všichni stejní" vám fakt kašlu.

Mám chuť zítra kouknout na 40 dnů a 40 nocí s Joshem Hartnettem. Film, co mi zaručeně zvedá náladu a přijdu si při koukání na něj tak nějak volněji. Nesvázaná mým pojebaným životem, prostě na chvílí jakoby v kůži někoho jinýho, naprosto volnýho, svobodnýho a střelenýho. A je mi fakt putna, že si většina lidí myslí, že tenhle film je pitchovina, já se za něj nestydím. A Shannyn je prostě krásná holka.

P.S: Čtrnáctky oblečené do army kalhot fungující jako amatérské gogo tanečnice - tato kombinace opravdu nefunguje nijak dobře.

1 Komentáře:

Anonymous Anonymní povídá...

jojo, Pianista je silnej film

pátek, 09 února, 2007  

Okomentovat

<< Domů¯