pátek, února 02, 2007

Nenapadá Mě Nic Chytrýho

Nůůďo. A veliký. V televizi opět jako každý den naprosto nic nedávají, filmy - nemám inspiraci na co se dívat. Dobře, dneska jsem zkoukla Full Metal Jacket, říkajíc si "a máš to hajzle!" při scéně, kdy vojín Pyle zastřelí svého nadřízeného a pak i sebe. Zároveň sem nevěřila vlastním očím jak je taková buzerace při výcviku nových "zabijáků" možná. Zbytek filmu průměr, válečné scény Kubrickovi moc nejdou. A ta krev teda taky nic moc přesvědčivá.

Rozdávání vysvědčení jsem přežila ve zdraví. Šest dvojek, z toho pár naprosto zbytečných, mě mírně prudí, ale je to jen pololetí. A ty kecy od matikáře mi jsou vážně nějak fuk. Já sem pyšná za jedna z fyziky, která se rok od roku stává větší výzvou a hlavně větším bojem. :D Ve středu jsem zatáhla do školy hodnotné čtení -
Maxim. Nejvtipnější z pánských časopisů. Zmizel mi na skoro tři hodiny. Pokaždé byl viděn v ruce někoho jiného, přesto se mi vrátil. Sice pochybuji, že uživatelskou příručku na prsa využiju, ale článek "10 Důvodu Proč Vyfakovat Valentýn" je prostě tak krásnej a velice inspirující!

Mimochodem zítra jedu do Brna. 0:)

0 Komentáře:

Okomentovat

<< Domů¯