pondělí, prosince 18, 2006

Bude Fight..Uvidíme, Kdo Vyhraje

Heheeee tak sem uspěšně přežila víkend v Jánkách se svojí matkou, sourozencem a partou lidí, co vůbec neznám - o zhuntovaných lýtkách ještě ze čtvrtečního tréninku, který sem sobotním výletem dorazila, radši taktně pomlčím. Dneska sem myslela, že ty schody ve škole prostě nesejdu :D Inverze na horách super, těch 15 kilometrů v botech proklatě silně utaženejch už tak moc ne. Stane se. Modřiny mám doteď. Přišlo mi tam hrozně vtipný jak všichni sjezdovekchtivý lyžaři čekaj frontu na lanovku, aby si mohli "sjet" 300 metrů technickýho sněhu. /pozn. autorky: vyskytovaly se tam tak 2 lyžaři na metr čtverečnej. Ale co, hlavně, že si zalyžovali :D

Už necelej týden a jsou tu Vánoce. Nějak mi to ani nejde do hlavy, nevnímám vánoční atmosféru, možná proto, že vůbec žádná u nás ve městě není. Když vám vyzdobí větvičkama a různýma lampičkama obchoďáky už v řijnu, sníh nikde žádnej a doma to až na nějaký cukroví moc jako před Vánocema nevypadá, je těžký jen nějakou tu atmosféru nejhezčích svátků v roce navodit.

Dneska sem byla nečekaně vytasená z dějáku...eeeh...myslela sem, že Anglii 17. století po písemce nějak okecám. Myšlení je dobrá věc od reality se občas diametrálně odlišující. Zbytek dne byl o mnoho příjemnější. Nekonečný seznam úkolů a vyprávění z frájiny už mám za sebou, anarchistické buřiče české literatury už jsem taky snad úspěšně zahrála do outu. Jen ta čtvrtletka z matiky po prázdninách mě jemně děsí. Ale co, času dost. Jo, dneska sem se málem nevyhnula konfliktu s "nejinteligentnější" dívkou naší třídy. vrr. Mám se usmívat a dělat jako, že nic, když mi někdo z lavice vezme můj úkol (to, že sem ho udělala za 10 minut při bižuli, je vedlejší), sprostě ho opíše a při kontrole vykřikuje na všechny strany "jooo mám to dobře, sem dobrá" nebo věta, při který sem viděla rudě "ale Leni, tohle je přece jednoduchý"?! Při prvních poznámkách mě držela Verča, při tý poslední už sem kousala nervózně tužku, nehty zarývala do lavice a Nikita mi promlouvala do duše ať sem v klíííídkuu. Ne, někdo z nás dvou do čtvrťáku nedojde živej. A já, já to nebudu...

1 Komentáře:

Blogger m1c4a1 povídá...

Teda tak ta by zasloužila dostat ploutví po té čuni nevymáchané! :D

úterý, 19 prosince, 2006  

Okomentovat

<< Domů¯