čtvrtek, prosince 21, 2006

Vánoce Jsou Tady

Tak mi dneškem konečně začaly prázdniny! (omluva všem, co musej ještě do školy - chich :P ) Včerejšek den byl na můj vkus příliš nudný, jednotvárný a naprosto ničím nezajímavý. Na poslední den školy v tomhle roce trošku zklamání, ale co se dá dělat. Jo, možná scénka v naší škole, symbolicky pro jazykovej gympl v angličtině, na vánoční téma, kdy se čert se Santou nebo kým domlouval, že půjdou na party stylem "hej wosap meeeeeen?", mě docela rozesmála a i následný zpívání Jingle Bells a Happy Christmas (War Is Over) bylo moc fajn. A konečně jsem pocítila i malý náznaky vánoční atmosféry. Když se tak koukáte na ty všechny děcka od vás ze školy, jak jsou namáčklí jeden vedle druhýho v tý chodbě, zpívaj vánoční písničky, usmívaj se, žádná zášť, žádnej stres ze zkoušení nebo z písemek, tak vám, ať jste sice ve škole a s málokterým člověkem máte společnýho víc než stejnou školu, přijde, že na těch pár chvil na vás ty Vánoce fakt lehnou. Bohužel jen na tu chvilku...

Dnešek stejná nuda jako středa. Spaní do pozdního dopoledne, abych následně za hudby vytočené hoodně doprava zastala funkci motorové myšky - vyprat, umejt nádobí, převlíct peřiny. K vaření svýho oběda jsem se naprosto mrtvá dostala až ve 4 hodiny odpoledne!! A kolem půl pátý už jsme s bratříčkem obráželi knihkupectví v Hradci, abychom tatíkovi vybrali nějakej dárek a sami si koupili něco za peníze od babičky. Nožičky uťapaný, Takže zejtra coby voraz od všeho hradeckýho jedu do moravské metropole - ano, brňáci třeste se :D - a doufám, že se snad na tý trase od Zvonařky k hodinám na Český (jak jsem byla poučena na Čáře :D ) neztratím.


V rámci předvánoční nudy doma jsem si stáhla film s názvem Coach Carter. Brouzdala jsem po IMDB skrz profil herců ze Step Up - snažím se tenhle film sehnat na DVD, nějaké nápady? - a tohle mě docela praštilo do očí. Možná to bylo tím, že trailer k tomuhle filmu mi jedinej šel :D No, každopádně, story je následující. Trenér basketbalového týmu poskládaného z kluků z ulice se domákne, že jeho svěřenci propadají ve škole a celkově mají problémy. I přesto, že pro většinu těch výrostků je basketbal prioritou č. 1 v jejich životech a všehovšudy jediná věc, co pořádně umí, trenér jim zavře tělocvičnu. A začne kolotoč soudních rozepří, nadávek atd. atd. Sama nevím, jak to končí, jediný, co vím je, že je to inspirované pravdivým příběhem. A s excelentním Samuelem L. Jacksonem v hlavní roli to se 79% na ČSFD nemůže být špatný film.

P.S: Ode dneška se dávám na propagaci českých Vánoc bez Santy Clause. Stačí, že už tu máme Halloween, toho dědulu v červeným mundůru fakt nemusím. Takže mrkněte na lištu napravo, odkaz na
anti-santa.cz, jestli chcete americkou popkulturu z našich tradic aspoň trochu dostat pryč ;)

0 Komentáře:

Okomentovat

<< Domů¯