sobota, prosince 23, 2006

Alkohol Nevyléčí Nic

Není dobrý, když se alkohol stane prostředkem na neúspěšné zapomínání některých slov a činů, co člověk udělal nebo na hojení bolístek ze zamilovanosti. Tu vopičku, co jsem měla včera a kocovinu dneska, bych nikomu nepřála. Ale na druhou stranu je docela poetický tykat si se záchodovou mísou za hudby Petera Gabriela. Rozhodně nikomu nedoporučuju hrát "Tequila pigs", když máte v zásobě pivo, víno, medovinu, rum a slivovici a věčně prohráváte (když byla medovina prohrávání bylo fajn, ten rum už tak moc fajn nebyl) a jste na to jen dvě. Takže na Silvestra sedím někde u minerálky.


Nějak sem nikdy nedávala na to přísloví, že to, že máme někoho opravdu rádi, zjistíme až o něj přijdeme. Nikdy se mi to totiž nestalo nebo stalo, ale nevadilo mi to. Od včera si to budu pamatovat asi sakra dlouho. Celej včerejšek sem si hrála na strašnou pohodářku, nepřipouštěla sem si to, že se něco stalo, ale dneska to na mě padá všechno. Vánoční nálada nikde, doma je každej vystresovanej z toho, co se zítra seběhne a na všech je vidět, že ty Vánoce prostě nechtěj a já si vlastníma naprosto blbejma a bezpředmětnejma kecama zablokovala cestu k někomu, koho miluju. Pořád čekuju icq a telefon a....nic. Nedivím se mu. Má na to plný právo...

A Coach Carter je fajn film, mrkněte na něj ;)

2 Komentáře:

Blogger zu povídá...

co kt omu rict, na mineralce nas budevic. z rozlicnych duvodu. ale emdovinu bych si dala ;)

neděle, 24 prosince, 2006  
Anonymous Anonymní povídá...

Ze alkohol nevyleci nic, to je pravda. Naopak spis dopomuze k tomu, aby si lidi, na kterych ti zalezi, o tobe zmenili mineni. Jinak uz jsem taky cca mesic na mineralce, coz pro me jeste nedavno byla treba na koncertech vec nepredstavitelna. A jde to...

neděle, 24 prosince, 2006  

Okomentovat

<< Domů¯