pondělí, prosince 04, 2006

Hypochondrie Za Účelem Studia

Nálada: zmatená
Mjůsik: oprášení Bowling For Soup/ nový Teddy Geiger/ milovaní Sugarcult

Moje včerejší hypochondrie tzn. nabalená minimálně 5 vrstvama + čaj, džus, demonstrativně brufen pro případ nouze, následně změřená teplota = 36,5°C (bez poznámek všichni, jasný?! :P ), se dnes projevil bolestma krku neboli zítřejší den proflákám doma 0:) Ale při představě, že mám všechny filmy z CD a DVD zkouklý a ty, co zkouklý nemám, vidět nechcu, tak mě docela jímá hrůza, že budu muset strávit celej den posloucháním babiččinýho projevu, jak se žilo za války, který její spolužák či spolužačka na další sraz už nepřijde atd. Já jí to neberu, asi nebudu jiná až budu v jejím věku, ale nic se nemá přehánět.

V rámci zítřejší hypochondrie si začnu dělat výpisky z přehledu středoškolské chemie (přijímám sázky na kolikátou stránku se dostanu :P ). Udělám si základní kemp v obýváku a dám se do pilných studií chemie :D koukám, že mi hrabe a ani nemusím mít horečku. Lepší skončit - mohla bych se věnovat zas jednou anglickýmu blogu :D

0 Komentáře:

Okomentovat

<< Domů¯