pátek, prosince 08, 2006

Merde x Shit!

Dnes se u mne opět projevil zápal švindlu. Nechtělo se mi prostě do školy a krku už tuplem ne. Po včerejším večeru, kdy sem si pouštěla vánoční písničky, sem nechtěla koukat na ty spokojený ksichtíky všech, co se na mě usmívaj od ucha k uchu a povídaj mi, jak moc jsou šťastný, že budou Vánoce a taky se mi nechtělo poslouchat uječenou profesorku francouzštiny, která má natolik špatnou náladu, že řve i na sloup na chodbě, když se jí dostane do cesty. A na další poznámky o mém zkaženém testu z frájiny či na její větu "Lenka, qu'est-ce qu'est arrivé a toi?", prostě už nemám nervy. Teda já teď nějak nemám nervy na nic. Sem otrávená jak šváb. Ale bude to dobýý....

V rámci svého "težkého" stonání jsem se snažila doma najít film, co jsem ještě neviděla. Filmofilie se projevila jako nepěkná závislost - každé CD či DVD v domě už moje oči viděly, a ke koukání na Scooby Doo podruhé se nesnížím. Takže sem zahrabala v plackách mé maminky a našla britský filmek "Láska nebeská". Zkoukla sem, skvěle se bavila, ale přišla jsem na to, že to nebyl dobrej nápad. Na Vánoce se netěším a můj život rozhodně nepřipomíná scény z romantickýho filmu. Prostě na mě padla solidní depka a přála sem si aspoň na pár dní někam zmizet. Někam daleko od všeho, od všech, prostě se vypařit.

Dneska se snad konečně vrhnu na anglický Stiff: The Curious Lives of Human Cadavres. Mám tu spoustu anglických a francouzských knížek různý tloušťky a ani jednu nemám přečtenou :X Malý výčet:

  • D. Brown - Angels and Demons,
  • Y. Martel - Life of Pi,
  • Writers INC.,
  • A. Frank - Journal,
  • R. Kipling - Le Livre de la Jungle,
  • A. Gavalda - Je Voudrais Que Quelqu'un M'Attende Quelque Part.

Hlavně, že sem v Gajerkách koukala na anglický Přelet nad kukaččím hnízdem (maj to teďka dávat v sobotu). Konec, knížky nekupuju. Nejdřív přečtu všechny, co tu mám a pak bude nálet na knihkupectví 0:)

0 Komentáře:

Okomentovat

<< Domů¯