pátek, října 27, 2006

Co Si Ty Lidi Nevymyslí...

Druhý prázdninový den je za mnou, zítra svátek - babička mě už tahala k pomníku T.G. Masaryka. Promiňte, pane prezidente, ale naservírovat babičce možnost, jak mi vtloukat klíny do hlavy, dobrovolně neposkytnu ani kvůli vám.
Dnešní den byl poměrně hektický až chaotický a hlavně po stránce procházkové naprosto náročný. Ale hezky popořádku: zaprvé místo válení se v posteli do min. desíti, jsem byla vytažena z vyhřátého pelíšku už o půl osmé, kafe jsem vypít nestihla, ale absolvovala jsem první procházku směr Fakultní nemocnice HK. Zde obvyklá procedura v podobě injekce - příští týden mám přijít zas vrr - čekání na maminu až se vrátí z kontroly (jela v neděli na kole a dala si neskonalým způsobem na držku, tedy oprava, nejen na držku a je na neschopence - já jí to říkám pořád, když něco neumím, tak na to nelezu :P ), potlachá s kolegyní a dozví se potřebné množství drbů a jiných velice důležitých informací ze svého pracoviště. Tohle celý zabralo jednu celou hodinu a to jsem nevěděla, že tam mi bylo ještě hej. Další kroky, tentokrát moje nucené, mamčiny dobrovolné, vedly do České spořitelny. Jeden by neřek, že vyzvednutí nové karty a vytvoření účtu zabere celou hodinu a čtvrt. Uff. Pak už jen nábytek, vinotéka a kavárna, kde sem se konečně po čtyřech hodinách najedla a pohodička domůů. Odpoledne si moje drahá matinka ještě vymyslela nákup - v té době, co jsem byla v naprosto ospalém rozpoložení, vlasy jak nasteroidovaná ovečka a prostě, jak by řek správný Američan, patřičně "pissed off". Taky sem to svému rodičovi dala patřičně najevo 0:D

Perlička dne: v Praktické ženě je jako příloha "airbag na banán" od Chiquita Nekecám, fakt!

2 Komentáře:

Anonymous Anonymní povídá...

Tezko rict cim to, ale jinej banan, nez zelenej ve me proste nebudi duveru. A airbag na banan zlute barvy, pod nimž prosvita tmava barva pripominajici hnilobu, neni lakavej :D Ale jako vynalez to za pozornost stoji, to se musi nechat :D Ze bych se dal na Praktickou zenu? :D

pátek, 27 října, 2006  
Anonymous Anonymní povídá...

Občas se bavím, jak jsou lidi změkčilí, že jim vadí trocha "hnědýho" na banánu. Pěkně balit do obalů, plýtvat plastem na kraviny, všechno jídlo 10x dezinfikovat, očistit... chjo. Trochu mi to připomíná skautský tábory, kde se jedlo z toho, co se uvařilo nad ohněm... teď jak tam není lednička (v lese!!), tak si tam hned stěžují hygienici. No trošku offtopic, ale tady to všecko se mi vybaví, když vidím takový KRAVINY, jako je obal na banány. :->

neděle, 29 října, 2006  

Okomentovat

<< Domů¯