středa, srpna 30, 2006

Znepokující Zprávy

Dneska jsem se dozvěděla či jinak přišla na několik velice znepokujících zpráv:

1. Panic! At The Disco prý vedou hitparádu Óčka!! Tohle oznámení nepřežiju. Američtí retro hošani v čele s Brendonem Urie, po jejichž vystoupení prahnu již nejméně půl roku a dnes se mi snaží někdo tvrdit, že jsou konzumováni dylinkami, jejichž hudební vkus se dá srovnat se vkusem opilé ondatry?! (nevím, proč mě napadlo zrovna tohle) To je na mě trochu moc..

2. Moje hlava byla zasažena malými bílými shity, kterých přibývá kdykoliv se svých pěstovaných pačesů jen dotknu. Ano, mluvím zde o lupech. Celýho půl roku je úspěšně nemám, zato se mi ale mastěj vlasy. Nasadím tedy zbraň proti omastku kapajících z mých kadeří a ty bílí svině se vrátěj. :( fňuk

3. Můj bratr mi chodí na kafe. Na moje zásoby pytlíčkových Nescafé 3v1. Bratrozrada. Bude válka a nepřestanu bojovat dokud i poslední sáček kofeinově vonícího prášku nebude můj!

4. Jsem znechucena záplavou proužkatých a puntičkatých sukní, triček, balerínek atd. Asi se budu muset smířit s tím, že emo vlna už k nám dorazila v plné parádě. brr

5. Můj hudební výběr se zjemňuje. Dnes jsem si pustila Atreyu a místo toho, abych kolečko otočila o 90° doprava jsem tuhle hc hudbu ještě ztišila. Vydržela jsem půlku alba, na řadu přišly bandy jako Nouvelle Vague, Juli, Arctic Monkeys, Razorlight, Dredg, Nierika a další, podobného tichého typu. Teďka třeba poslouchám Abbu...wtf?!

6. Jsem zcela out, co se týče dění v televizi a v rádiích. Víte někdo, kdo je Kapucino? Mě se to dnes snažil někdo vysvětlit na líbku a zeptal se: "Mi neříkej, že nekoukáš na televizi!" Sorry, ale jako fakt nekoukám...nebo jo, ale jen na vybraný filmy.

7. Taky sem dnes postřehla, že čas utíká strašně rychle, když nechci, aby utíkal a zas strašně pomalu, když chci. Vrr

8. Už jen pár dní a začíná škola. Paradoxně to je nejlepší zjištění za tyhle prázdniny :))
P.S: A asi sem si jednou smskou zku*vila vztah, kterej ani nezačal. Blbej pokrok techniky...

4 Komentáře:

Anonymous Anonymní povídá...

Ad 4: Máš recht, emo kids s ulízlejma patkama je jako hub po dešti, hilfeee! :'-( Problém je, že to lidi berou pořád víc a víc jako normální, stejně jako růžový trička u chlapů. :-(
Ad 6: Taky nekoukáš na telku? Mi přijde, že internetově aktivní lidé na ni nekoukají v 99% případů. Zajímavý. :-)

--
Grr, mi to nechce vzít můj přihlašovací login při psaní tohoto příspěvku. :-( Že by účty z betaverze bloggeru nebylo kompatibilní s první verzí?

čtvrtek, 31 srpna, 2006  
Anonymous Anonymní povídá...

Bile svine lol :)))

čtvrtek, 31 srpna, 2006  
Blogger UWMko povídá...

hmm, Panic! at the disco... uz jsi videla http://panic-at-the-disco.blog.cz a http://panicatthedisco.blog.cz? Radeji nekomentuju...
Jinak prozkovany tricka uz letej i u nas jo? jsem z ty zaplavy cca 2 tydny zpatky byl celkem vykulenej v Rakousku :D
Btw. kdo je Kapucino taky nevim, nejsi sama ;)

pátek, 01 září, 2006  
Blogger Lainy povídá...

řeh0rzek:
uch, tohle jsi mi radši asi ani neměl ukazovat..ano a lepší nekomentovat
jj hlavně obchody typu H&M, C&A jich jsou naprosto plné. Ostatně New Yorker a Orsay taky :D a to se stačilo jen projít po městě a mrknout do výloh..brrr
uff hnedka jsem klidnější :)

pátek, 01 září, 2006  

Okomentovat

<< Domů¯