neděle, září 10, 2006

Aurevoir Mes Amis

Zítra touhle dobou už budu dávno ve Francii, v Le Chambon sur Lignon a budu se snažit konzervovat ve francouzštině. Mám z toho hodně smíšený pocity. Na jednu stranu se tam těším, protože Francie je prostě země všech zemí, nasbírám noví zkušenosti, propracuju frájinu a tak, ale na druhou stranu tady nechám svýho "kluka z Brna", svoje nejlepší kamarády, rodinu, která ač mě občas vytáčí, mi bude chybět, a i po tý škole se mi bude stýskat.

Dneska jsem zažívala peklo při balení. Vyprázdnila sem snad celou skříň a začala to cpát do svých dvou krásných kufírků. Ale ouha! Limit 20 kg byl dalece překročen. Tak jsem začala obvolávat všechny lidi, jestli nevěděj, jak to s tím limitem je. Na stránkách Air France, se kterýma letíme, uváděli, že limit je 32 kilo. Tak si vyberte čemu budete věřit. Ale protože se mi nechce doplácet 300,- Kč za jedno kilo navíc, páč opravdu nekradu, tak jsem prostě jen 3kg kufr vyměnila za nic vážící tašku :D Takže moje bagáže teďka váží 20,5 kila všechno dohromady a ať si frajeři letištní trhnou třeba letenkou :P

Už jsem slíbila asi půlce republiky (ano, kamarády mám rozházený poměrně všude), že jim pošlu pohled a určitě nezapomenu updatovat blog. Týká se to i anglického blogu, k tom mám ještě psát mejly a dopisy v odobě deseti stránkových slohovek :* . Sem zvědavá, jak to budu stíhat...heh. Ale spolehněte se, že se ozvu :P

Zatím ahojda :)

1 Komentáře:

Blogger zu povídá...

jeee, to s enekdo ma. anglie nebyla spatna, ale do francie CHCI. taky. znova. :)

neděle, 24 září, 2006  

Okomentovat

<< Domů¯