sobota, září 02, 2006

Nazývejme Věci Pravými Jmény

Ještě za čerstva vám musím něco ukázat. Opravdu jsem se hooodně nasmála a ani nevím proč, ale nějak se mi potvrdila slova baTERKY, že je Imodium jen banda nafoukanejch balíků. Já bych to poslední slovo spíš obměnila za "slečinek". No, ostatně podívejte se sami:

S radostí vám mohu též oznámit, že moje první recenze už je připíchnutá na netu. Koho by zajímalo jakej bič jsem si na sebe uvrhla, tak mrkněte sem . Další zrecenzovanou bandou budou nejspíš 36Crazyfists a jejich nové album Rest Inside The Flames, o kterých jeden můj kamarád prohlásil s notnou dávkou ironie, že zněj jak drsnější Papa Roach. To, že v té době byli PR mojí oblíbenou kapelou a já si myslela, jak drsní nejsou, byla čistá náhoda. Ááá když nad tím tak přemýšlím týhle partičce má vyjít v září nový album. Juchej!

Zapomněla jsem se zmínit, že jsem někdy v půlce týdne konečně koukla na britský pět let starý film Billy Elliot. Zápletku, kdy se mladičký kluk z britského zapadákova rozhodne tancovat balet a poslat box a tím pádem i svého otce k ledu, asi většina lidí zná. Nevím, proč ale ten film mě nijak moc nenadchl. Samotný film je poměrně dlouhý - tuším, že dvouhodinový - a spousta scén by se dala vystřihnout, zkrátit či udělat jinak. Příběh taky takový zvláštní, na pozadí se stávkami horníků, a je zcela předpovídatelné, jak to všechno dopadne. Na druhou stranu, ale obdivuji Jamieho Bella, kterého považuji za jednoho z nejlepších dětských talentů, za taneční vyjádření. Ten kluk se s tím fakt popral na výbornou!

0 Komentáře:

Okomentovat

<< Domů¯