čtvrtek, srpna 31, 2006

Výlet Se Nekoná

Naprostá letargie, ospalost, zklamání, beznaděj a smutek. Momentálních pět stavů, co se ve mně míchá. Nepravidelně, zato účinně. Celý důvod je pro nezasvěcené nepodstatný, děje se jen to, že sraz s jednou osobou mému srdci velice blízkou se nekoná. Proč by se taky konala, když mi hodinu před plánovaným odjezdem přišla podivná smska. Podivná, ale naprosto vystihující svůj účel. Takže zase nic. A já už přemýšlím, jestli to má celé vůbec cenu. Srdce říká di, rozum stůj. Tak už se sakra dohodněte!

Takže místo dvou dní strávených v poslední obydlené zatáčce před Vídni (čti: Brno), mám opět relax ve své sluji, kam ani sluneční paprsky nesvítí. A to už asi 14 dní v kuse. Je hnusně, mě se chce akorát spát a nic nedělat. Přitom mám práce jak na kostele. Napsat recenzi na jakési hc album, poslat to na volumemax.net a čekat, jestli mě vezmou coby hudebního recenzenta. Ten job bych brala, neplatí se za něj, ale zas bych zkusila něco novýho. Plus musím napsat i články do zásoby na mezinami.cz. Nemám nápady, chuť a ani písmenka mi nejdou dobře skládat za sebe.

Jinak bílých shitů sem se zbavila. A věřte mi, že slavný "hedenšoudrs" v tom fakt prsty nemá. :P Taky jsem se dozvěděla poněkud vtipnou zprávu. Učebnice do školy si máme s 15% slevou kupovat přes net. Povinně všechny. Naivita. Ani nápad, stejně je nepoužívám ^_^
Nějak mě přijde, že se mě dneska snažej všichni nas*at. Že vás to lidi baví :)

3 Komentáře:

Anonymous Anonymní povídá...

Hmm, kdybych už neměl na víkend něco v plánu, tak jsi mohla do toho Brna jet za mnou. :-D
Ale ne, blbej vtip... dlab na to, co si hledat kluka z takové dálky...

čtvrtek, 31 srpna, 2006  
Anonymous Anonymní povídá...

ja ti dam obydlenou zatacku pred rajchem ty jedna:D jinak kruty, ty ses s tim blogovanim nejak rozsoupla, ziram!

neděle, 08 října, 2006  
Blogger Lainy povídá...

aaa dalsi obyvatel obydleny zatacky, co se mu tohle nelibi :D heh

sobota, 28 října, 2006  

Okomentovat

<< Domů¯