pondělí, srpna 28, 2006

Divočina V Praze

Sem uťapaná jako už dlouho ne. Z rodinného výletu do Prahy nakonec zůstal výlet já vs. mamka, což se mi v některých chvílích stalo naprosto osudným. Příště jedu kamkoliv sama nebo s někým, kdo svoje rodinné problémy neřeší s celou hospodou, kavárnou či Václavákem. *stydím, stydím* Všechno, co jsem potřebovala, jsem sehnala - knížku s přebalem, který v rukou prodavače přived nejednoho zákazníka do mírných rozpaků, v Coffee Heaven jsem taky byla, na výstavě naprosto nádherných fotek z Afriky jsem nestačila zírat, na obědě U Trilobita jsem se naprosto zlikvidovala špenátem a sýrem, nechala se nedobrovolně vyfotit před Karolinem, aby měla maminka za pár let s čím porovnávat a nad čím ronit krokodýlí slzy (jako bych tam snad měla promovat, heh) a zase spokojeně trajdala autobusem dom. Dneska se mi bude spát jak miminku...

"Toilet Tree" dnešní pojetí moderního umění asi nikdy nepochopím :) Třeba tohle dílko má upozorňovat na málo prostoru pro městskou zeleň. Já bych to spíš zařadila jako reklamu na nedostatek toalet ve městech :D

kavárna Café no.1 Ano, ta paní na stěně opravdu pije Mattoni..."Matonni...už není!" Pouštěli na plazmovce VH1 Classic, tak si u mě šplhli. Příště se na ně půjdu mrknout zas :)

Moje malinové XXL capuccino. Škopek to byl solidní, malinový fígl spočíval v normálním capuccinu s malinovým toppingem. No jo, nikdo nejsme dokonalý, ale tohle, tohle bylo naprosto výborný.

Místo: Karolinum - doporučuju tam zajít, krásný fotky a podzemí Karolina má skvělou expozici mapující historii ČR ještě někdy od dob Karla IV. To, že mne tam po telefonu vyhmátla moje profesorka francouzštiny se slovy "Lenka, přinést 4. ty peníze na letenka.", už je nějak vedlejší. A to jsem si naivně myslela, že tam nemám signál :D

0 Komentáře:

Okomentovat

<< Domů¯