pondělí, září 04, 2006

Zpět Do Školy

První den letošního školního roku proběhl neočekávaně v pohodě. Raní vstávání bylo až neuvěřitelně lehký - kafe jsem jako obvykle zase nevypila -, v autobuse bylo opět tolik lidu jako normálně. Při vlezu do školy to na mě dýchlo jakousi euforii, že jsem tam zas a už na předposlední rok, ale zas s tou skvělou partou lidí kolem sebe. Třídu máme novou kvůli čtyřem novým spolužačkám. Sedím tam, kde jsem chtěla - za mnou super lidi, přede mnou super lidi a ti, co nemusím, sedí dost daleko ode mě. Což je dobře jak pro mě, tak i pro ně. hehe :) Jinak se toho moc nezměnilo. Lidi jsou pořád stejní a já je furt vidím moc ráda. Neříkám, že všechny, ale většinu určitě jo.

Během týdne začínám balit. Dneska jsem stačila vykoupit snad půlku lékárny, kdyby se snad můj hypochondrismus nějak projevil. Mamina se dneska zmínila o další spoustě věcí, co si určitě nemám zapomenout. Vždyť jedu jen na měsíc!
Konečně jsem se taky dneska dozvěděla čas, kdy letím - pondělí, 12:50. Docela optimální čásek si myslím, ale stejně se mi tam moc nechce.

2 Komentáře:

Anonymous Anonymní povídá...

Doufám, že nás i ze zahraničí budeš zásobovat žblebtama v blogu. ;-)

úterý, 05 září, 2006  
Blogger Lainy povídá...

jasný, že budu psát :) slíbila jsem to pár lidem, tak to musím dodržet :)

úterý, 05 září, 2006  

Okomentovat

<< Domů¯