pátek, září 01, 2006

Mám To!

1. září. Člověk by čekal, že se stane něco velkýho takhle na začátku měsíce. Opak jest pravdou - krom zajímavé zprávy na novinky.cz, že Bush bojoval o místo v rozhlase se záchodem. Ano, nějaké drobnosti tu jsou, ale nic pompézního ve stylu zkolabování počítačové sítě, vymření celé planety či vynalezení nové blbosti (čti: vynálezu), bez kterého bychom se neobešli. Fuj, tolik cynismu v jedné větě. Sem asi otrávená jak šváb, že jsou prázdniny v háji...

Otočíme na světlejší stránku dne, i když je venku teďka tma jak v ranci. Problém z předchozího příspěvku vyřešen. Někdo zde měl dotaz: "Proč mít kluka z Brna?" . Dávám jednoduchou odpověď: "Protože se bagr nevejde na strom." ;)

A jedem dál. Včera jsem za velké podpory Kati a "kluka z Brna" (sorry, Míšo) začla kolem půlnoci sepisovat recenzi na Avenged Sevenfold a jejich placku City of Evil. Povedlo se (když mlčky přejdu nespokojenost admina s každou druhou blbostí ať to bylo skloňování nebo špatná předložka), takže ode dneška mne hledejte na volumemax.net za každou recenzí o posthardcore a podobných stylech. Pro představu, hleďte sem...hi hiiii :)

Dnes jsem též absolvovala další injekční dávku antihystaminik. A sem díky tomu piclá celej den. Asi tak před hoďkou a půl jsem začínala mít důvodné podezření, že na mě něco leze. Simulace hadr ostatně jako obvykle :)
P.S: nutně potřebuju trénink ve Slide-a-lama via ICQ!! Jinak nejspíš přijdu o všechno oblečení.

1 Komentáře:

Anonymous Anonymní povídá...

Asi budu plakat... jinej kluk z Brna, joo? :'-((
;))

sobota, 02 září, 2006  

Okomentovat

<< Domů¯