čtvrtek, srpna 24, 2006

Už Se To Krátí

Konec prázdnin dokáže být neskonale nudná záležitost. Hlavně, když jsou všichni vaši kamarádi a známí někde v čudu, v Chorvatsku nebo na úplně druhý straně republiky. Dneska jsem to počítala - 10 dní a jde se opět do školy, pak týden a jedu si užívat krásné Francie. Těším se tam čím dál tím míň. Teda těším se, že budu měsíc z domu, že se budu poflakovat v zemi, kterou naprosto miluju, ale na měsíc tu nechám všechny, co mám ráda a to bude asi nejtěžší. Navíc jsem zjistila, že zapomínám francouzštinu...

Trávím strašnýho času stahováním nový a nový hudby a filmů. Teď to je například komedie pro teenage věk She's The Man . Oddechovka na entou, ale vypadá to dobře. Channing Tatum (mimochodem ten samý kluk, co tak fantasticky tancuje!) vypadá dobře 0:)) hehe. Jen tak na ochutnávku - zkuste pochopit motto tohohle filmu:

"Everybody has a secret... Duke wants Olivia who likes Sebastian who is really Viola whose brother is dating Monique so she hates Olivia who's with Duke to make Sebastian jealous who is really Viola who's crushing on Duke who thinks she's a guy.."

Z muziky jsem teď propadla českým Nierika, coververzantům Nouvelle Vague (ano, T-Mobile spot a písnička "Dance With Me" mě naprosto okouzlila) a taky už asi po 20. před spaním poslouchám nejnovější desku Lifehouse. Navzdory tomu, že přímo ze srdce nesnáším němčinu a Němce, jsem přišla na chuť i albu Est Ist Juli od německé bandy Juli. Joo, mám prostě ráda ženský vokály..

Taky krásně zanedbávám čtení. Snažím se přečíst Utajené dějiny Čech, ale když vám myšlenky lítaj v jiným městě, u někoho s kým by jste chtěli být, je těžký soustředit se na sv. Václava a jeho stejně pošahanou babičku Ludmilu.

Let's Dance mne inspiroval k tomu, abych se zase vrátila k tancování milovaného street dance. A maminka se mou každoměsíční hysterickou náladou zase inspirovala k břišním tancům. Tenhle rok bude asi nejvtipnější za celej můj život :D

2 Komentáře:

Blogger Koci povídá...

jj nierice se propadá dobře což?

musím pochválit :))
jinak pěknej blog ;)

pátek, 01 září, 2006  
Anonymous Anonymní povídá...

a co Wir Sind Helden?
Juli jsou dost popík, WSH jsou hudebně zajímavější a zpěvačka je výborná ;-)

pátek, 22 září, 2006  

Okomentovat

<< Domů¯