pondělí, srpna 21, 2006

Let's Dance, Baby!

Tak jsem včera byla po "dlouhé" době opět v kině. Byly jsme s Garnim domluvené, že bychom se zašly podívat na nějakou romantiku. Místo "Dům u jezera" to vyhrála taneční romantische filmek "Let's Dance" neboli v anglickém originálu "Step Up". Tuhle změnu názvů jsem nějak nepochopila, ale nebudu nikomu kecat do práce.

Stručný obsah filmu, který není opravdu pro přemýšlivé filozofy, ale spíš pro lidičky, co si chtějí na chvilku odpočinou a zasnít se, vám hnedka nastíním. Tyler (Channing Tatum) je prvotřídní flákač, co nikdy nic nedotáhne do konce a i když by chtěl vypadnout z černošské čtvrti Baltimoreu někam jinam, předem to vzdává. Přitom dokáže v basketu porazit mnohýho nigga kámoše (sám je běloch) a úplně fantasticky tancuje! Jednou si se svými kumpány udělají malou demolition akci v sále místní umělecké školy a je chycen. Trest - 200 hodin prací na zmíněné škole. Do toho se objeví Nora, primabalerína, jejíž partner na závěrečné vystoupení si jen tak čistě NÁHODOU něco udělá s kotníkem a hádejte 3x, kdo ho zastoupí? Áno, je to Tyler.

Dál už se odvíjí jen typicky klišovitý příběh o napravení flákače, všichni svorně přijdou na to, že život se má žít teď a naplno a zakončí to famózní společnou choreografií v r'n'b/hip hop/balet stylu. Nevěřili by jste, ale tohle spojení fakt funguje a já jen čuměla, co dokonalýho z toho může vzniknout. Jinak soundtrack je supr, hlavně vypalovačka Show Me Tha Money - hipec smíchaný s houslema. Tohle, kdyby se hrálo na Hip Hop Kempu, tak mě tam maj už tejden dopředu :P

Jinaak, dneska jsem se konečně dokopala ke srazu s Kati. Prošli jsme celý Pardubky, probraly všechno možný i nemožný. Prostě super odpoledne strávené se super člověkem. Ještě v HraKra jsem zažila konfrontaci s hopery, mezi nimiž někteří smrděli bůhví čím, ale fialky to nebyly! O cestě vlakem radši nemluvím. Pobavilo mě, ale když jsem vylezla z vlaku (se mnou zhruba půlka HHK) a všichni zařvali "Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!" (a že to v tý hale znělo sakra hustě!) a nakonec všichni začali pohazovat ručičkama do rytmu sloganu "Hip Hop Kemp". Blázni...

p.s: Let's Dance/Step Up doporučuju všem, co:
  • mají rádi hipec či r'n'b hudbu
  • mají rádi našlápnutý choreografie a skvělej street dance
  • si ulítavají na nesmyslě romantickejch a dokonalejch filmech
  • maj rádi kluky s rozkrokem gatí u kolen, XXXXL trikama a sakra pěkně namakaným hrudníkem ;) (tohle je doporučení pro holky :P)
  • se chtějí pobavit nad tím, jak hoper tělem i duší zkouší dělat přesné!! baletní pohyby (kdo balet, někdy dělal dokáže si to asi představit... :D )

0 Komentáře:

Okomentovat

<< Domů¯