pondělí, srpna 14, 2006

Lenost Vs. Já

I když by se to ode mne možná dalo čekat, tenhle post nebude o Love Planet. Mezi svými blogger-známými sem pro jednou out. Jo, ještě v červnu jsem si slibovala, jak vyrazím na tenhle fesťáček už jen kvůli Franz Ferdinand, I AM X a dalším, ale skutek utek a já jen skřípu zubama při čtení recenzí a zažitků ostatních. To bylo keců, že budu tohle léto objíždět fesťáky! Bože, jaká já sem kecka! Nejradši bych si nafackovala, ale mám dojem, že by to nemělo žádnou cenu. Tak to snad vyjde příští rok. Snad.
lenost vs. já - 1:0

Když to tak vezmu, času mám sice kupu, že bych ho mohla rozdávat, ale vpodstatě sem furt v Hradci. Už nevím jak dlouho Kati slibuju, že se stavím v Pardubicích. Pardubice! To je 20 kilometrů od HraKra neboli půl hodina vlakem. V porovnání s mým životem je to jako vteřina! Tak proč sakra nejsem schopná zvednout svůj zadek, koupit si lístek a jít navštívit člobrdu, kterýho jsem v životě neviděla, ale na ICQ se mi s ní povídá báječně, skvěle, úžasně?!
lenost vs. já - 2:0

Aspoň, že moje druhé Liberecké já se dostaví do našeho zapadákova. Ano, svojí nejlepší net-live kamarádku, kterou jsem naposledy viděla minulý červen na koncertu Green Day, uvidím už tento čtvrtek! A věřte mi, že se jí nemůžu dočkat! Máme si toho tolik, co říct, koho zdrbnout a vůbec. Rok je sakra dlouhá doba. I když spolu komunikujem via Internet prostě to není ončo. No, chápete mě, doufám.
lenost vs. já - 3:0

Předevčírem jsem byla akční. Nevím co mě to napadlo, ale vlezla jsem na stránky český kapely Imodium. V životě sem od nich nic neslyšela a ani netuším, jak sem ty stránky objevila. Každopádně, frontman Thom (tuším, že nejspíš Tomáš) zde má jakousi rubriku "Tančírna", kde se zmiňuje o tom, co poslouchá. Našla sem tam Panic! At The Disco - ano mojí srdcovku n.1 - a já si prostě neodpustila to neokeomentovat. Nějak, už ani nevím jak. Setřel mě, čekala sem to. Teď si přijdu jak dvanáctiletá fanynka toužící psát si s tím vysokým klukem s proklatě modrýma očima. Ach jo..
lenost vs. já - 3:1 (ale jak to dopadlo!)

Dnešek se nesl v témže akčním duchu. Ráno jsem si zahrála na pravou "camera whore" a blejskla pár svých fotek - viz. nové foto v profilu. Mapuju se takhle každý dva měsíce - neplánovaně, ale vychází to tak. Fotky jsem hnedka zužitkovala na zrenovování profilu na MySpace. Tak teďka maj lidi aspoň co komentovat. Taky sem si obnovila profil na líbímseti. Ne, že bych se chtěla seznamovat, to ne, ale občas si s někým pokecat není na škodu. Nebo je ze mě takovej narcis, že miluju zakládání profilů své osoby? Nevím.
lenost vs. já - 3:2

Další server, co mi dnes konečně po dlouhé době podlehl, je deviantART. Kromě čtení, psaní a poslouchání hudby zvládám i sem tam něco nakreslit a svoje "práce" vám právě na tomhle art serveru zdrbnou ti největší odborníci z řad naprostých amatérů (v porovnání s profesionály). Takže ode dneška kreslím speciálně pro deviantART. Navíc tam sou skvělý tutoriály na všechno ;)
lenost vs. já -3:3

Konec tohohle příspěvku obohatím o zprávu z dnešní rozlučky mé kamarádky a bývalé spolužačky. Pája jede za týden na rok ( 9 měsíců a týden, jak dneska upřesnila) do USA. Věřte mi nebo ne, bude mi chybět. Skvělá holka to je a mám jí moc ráda. Sešlo se nás asi 15, tak nějak ten zdravý mix našeho ročníku - teď už vlastně septimánů - a bylo to moc fajn. Jen jsem asi udělala největší chybu tohoto týdne - s Niky sme se uvrtaly Garnimu, že s ní půjdem zítra na spinning. Kdo zažil tuhle mučící proceduru ví, jak se asi cítím. Ale já to vydržím a budu silná! Když umřu, pohřbíte mě někde na klidném místě s věčným výhledem na moře?
lenost vs. já - 3:4

Tak mám dojem, že jsem to nakonec vyhrála, co říkáte?

P.S: nevíte, jak se zablokuje něčí IP, aby se sem nemohl dostat?! Je to nutné! Catchi, nevíš?

2 Komentáře:

Blogger UWMko povídá...

Jo, festivaly... letos jich mam za sebou 11 a je to silene vysilujici...

Co se tyce banovani IP tak stejnej problem jsem resil i ja, ale blogspot to neumoznuje a navic ma blokaci nekterejch skriptu, takze neni sance ani treba pres javascript. Jedina moznost, kterou by se to dalo na blogspotu obejit, je asi pouzivani blogspotu jako administracniho systemu ale nahravani stranek na jinou domenu pres ftp, coz nastavit jde, a tam to zablokovat pomoci php... No, to jsem ti asi moc nepomohl, co?

úterý, 15 srpna, 2006  
Blogger Lainy povídá...

no fíha...11...závidím, moc závidím! :P

mno, sice tomu rozumím, co tím básník chtěl říct, ale mám dojem, že si jen budu dávat pozor na to, co píšu. ale každopádně díky moc ;)

úterý, 15 srpna, 2006  

Okomentovat

<< Domů¯