pondělí, srpna 07, 2006

Svět Kresleňáků

Dnešek mi přišel, jak návštěva mírnějšího pracovního tábora. Ráno pohodička, spaní do devíti, pak kafíčko, Sedmé nebe, oběd a pak to začlo. Nevím, co mě chytlo za rapla, ale začla jsem uklízet. Podotýkám, že sama od sebe! A ještě dodám, že jsem to vzala z gruntu a vzala si do parády celý byt - krom bráchova pokoje, protože do toho smetiště nevkročím. Takže utřít prach, setřít podlahy, vyluxovat, nádobí nechat na bráchovi. Za hoďku a půl bylo všechno jak ze škatulky a já jsem si s pocitem nad dobře odvedenou prací konečně sedla a vypila už studený kafe. Řeknu vám, to byla makačka!

Moje pracovní morálka, ale nepolevila, ba naopak. Čím víc se blížil večír, tím víc jsem sháněla informace o čtyřech největších vydavatelstvích komiksů pro první díl již zmiňovaného seriálu. Jakýsi pokus o článek jsem sepsala, takže to mám z krku. Teďka napíšu ještě jeden nejspíš o Supermanovi, abych nemusela zkřečkovat, že to ve Francii nestíhám. Není nadto si všechno rozplánovat dopředu. Ještě kdyby mi to šlo takhle hezky i s plánováním věcí do školy.

Tatík mi dneska půjčil nějakou knížku, která prý "kdyby byla pravda, tak je to snad ještě víc v prdeli než kdyby byla pravda ta Šifra." To dílko se jmenuje Utajené dějiny Čech. Uvidíme, co z toho bude. Jinak, coby ten posedlík komiksama, jsem dnes mimoděk našla jeden hezkej a i zajímavej na přelouskání komiks (v angličtině!) z říše elfů, kouzel a tak. Došla jsem na stránku 610 s tím, že jsem se dozvěděla, že další pokračování je 10. sprna. Can't wait to read it!. Adresa je zde.

0 Komentáře:

Okomentovat

<< Domů¯