pátek, srpna 04, 2006

Legendy Nestárnou

Superman Returns. Filmek, který předčil moje očekávání. Po zklamání z Batman Begins jsem čekala, že i pokračování dalšího superhrdiny půjde do kytek. Chyba lávky. Pořád sice nedosahuje toho, co se započalo r. 1978 natočením prvního Supermana, ale úroveň je pořád nadprůměrná. I když jsem celý film čekala na nějakou větší, zásadnější scénu, nějaký zvrat a nedočkala jsem se, rozhodně to stojí za zhlédnutí. Už jen kvůli těm hereckým výkonům, trikům, kultovní hlavní melodii (mimochodem už mi tu hraje asi po 20. dokola - miluju to mrazení v zádech vždycky, když slyším ty "fanfáry"), ale hlavně ze zvědavosti, jestli je Brandon Routh plnohodnotným nástupcem Christophera Reevea. A věřte mi, že je.


Jo, nějaká podobnost tam je. Ty pláštěnky maj vpodstatě stejný! :D

Přesto ale neříkám, že tenhle Superman je lepší než jeho předchůdce, protože to tvrdit prostě nejde. Christopher Reeve byl, je a napořád bude prostě Christopher Reeve a na jeho Supermana NIKDO nemá ani v nejmenším. Větší charizma, glanc a ani Supermana s tak nehorázně modrýma očima prostě asi nenajdete. Teda - nemohli jste najít. Tohle mě při sledování Superman Returns zamrzelo - že tenhle film Christopher nemohl vidět. Bohužel. Myslím si, že by měl radost. Já jako člověk, co na Supermanovi, dá se říct, vyrostl, radost rozhodně mám.

Radost mám i z toho, že se natáčí a v březnu 2007 by měl světlo světa spatřit film
T.M.N.T. Ok, pro méně chápavé - Teenage Mutant Ninja Turtles. Prostě Želví ninjové v novém animovaném kabátě. Trailer vypadá hezky. Dokonce moooc hezky.

Želvy jsou další kultovní věc a jeden z animovaných seriálů, na kterých jsem vyrostla. Ještě k nim patří Gumídci, ale ty se asi filmového zpracování nedočkají. Nejvíc mě mrzí, že dnešní děcka o Želvách zhruba "něco" tuší, ale barevní méďové ujíždějící si na hopsinkové šťávě jim neříkají vůbec nic. A co potom Letohrátky? Rychlá rota? Hlavně, že je televize plná těch debilních Pokémonů a podobných japonských zvěrstev. Grrr!

Dneska se ode mě nic moc o mě novýho nedozvíte. Filmy jsou prostě moje vášeň a cpu je všude.

Tak opět a zase příště...

0 Komentáře:

Okomentovat

<< Domů¯