neděle, srpna 06, 2006

Budu Psát Jak Mourovatá

Ale nejenom sem. Krátké echo, protože toho mám poměrně hodně na práci.

Posedlost písničkama ze Supermana stále nepolevuje. Myslíte, že je na to nějaký lék? Batman a Robin je nic moc filmek, takže se omlouvám všem lidem, které jeden z mých předchozích příspěvků urazil. Ale přesto se na něj kouká sakra dobře po těch letech. Arnie jako Mr. Freez prostě nezklame, komičtější roli snad dostat nemohl. Víte, že jsem taky úplně zapomněla na Batgirl? Konečně jim do řemesla fušuje i ženská. Jen na těch podpatcích se musí pěkně blbě běhat...

Dneska jsem obnovila svoji práci v redakci Mezinámi. A že jsem si toho docela naložila. Dostala jsem dneska povolení zřídit v časopisu filmovou rubriku - přehled nových filmů, nějaký ohlídnutí za starším filmem, žebříčky pro zajímavost a další věci. Prostě, co bude zrovna aktuální. Jen bych potřebovala trošku promyslet systém, ale to se časem poddá. Další věc, na který si hodlám dát hooodně zálěžet bude seriál o komiksových hrdinech (já vím, že už to je trapný!!!) Takže stručnej úvod do světa komiksu - představení největších výrobců superhrdinů (Marvel, DC Comics) atd. - a potom už jednotlivě nějvětší a nejznámější nezničitelní komiksáči - Superman, Spider-Man, Batman, X-Men, Fantastic 4 atd. atd. Koho všeho by jste navrhli do tohohle seriálu největších es? Svoje tipy mám, ale nebráním se jakékoliv pomoci. Teda skoro bych ji i uvítala ;)

Je to hezký mít takhle naplánovanou práci, ale jsem zvědavá, jak se mi to podaří skloubit se školou. A pak hlavně jak to skloubím s Francií. Měsíc je dlouhá doba a já netuším, jestli tam na psaní článků budu mít vůbec čas. Fíha, no uvidí se.

Jdu si vybít svoji hyperaktivitu někam jinam...

0 Komentáře:

Okomentovat

<< Domů¯