čtvrtek, července 27, 2006

Rakovinu Nevyléčíš, Ale Zasměješ Se

Mám dojem, že ze mě asi bude spisovatel. Píšu všude, kde se dá. Anglickej blog, tenhle blog, pak si píšu jen tak do bločku, co jsem kdesi našla. Jsem zvědavá, jak dlouho mi to vydrží. Týden? Dva? Na víc si nevěřím. Ale třeba překvapím samu sebe. Mám nekontrolovatelnou chuť psát, ale vůbec nevím o čem. Teďka taky improvizuju a snažím se nepsat nic nudnýho. Řekněte, že se mi to aspoň částečně daří. Aspoň maličko?

Chjo, pletou se mi písmenka. Po těch pár dnech strávených doma jsem úplně vyšťavená. Na nic nemám náladu. A hlavně ani sílu. Chtěla jsem jít dneska do obchodu - v tomhle vedru jsem to zhodnotila jako nepotřebnou věc a nikam nejdu. Vedra mi fakt nedělaj dobře. Ale svítá na lepší časy. Ještě zítřek a v sobotu se má dělat hezky...teda...má se kazit počasí. Déšť. Možná bouřky. Tma. Chladno. Jůůů, krásná představa. Při mým štěstí bude "pršet" 10 minut a bude akorát tak dusno. Podělaný počasí. Božský Brucei, kde jsi?

Objevila jsem knížku, kterou si chci za každou cenu přečíst. Dílko, ze kterého černý humor jen kape. Všechny témata o kterých se dá humořit - drogy, politika, sex, muzika, Ježíš, to vše ve vážně vyznívajícím kontextu. Nemůžu se dočkat až se vypravím do knihovny. Jinak, knížka se jmenuje Rakovinu nevyléčíš a napsal ji Denis Leary. Jinak, tady máte trošku na ochutnání, aby jste zhruba věděli o co go:

"...Proto jsem rád, že Ježíš zemřel v pravej čas. Kdyby se dožil čtyřiceti, skončil by jako Elvis. Na to vemte jed. Měl tu svou družinu – dvanáct chlápků odhodlanejch udělat cokoliv, co si zamanul. V tý době už byl pěkně slavnej. Kdyby se dožil čtyřiceti, chodil by po Jeruzalémě s pivním pupkem a hartusil by: „Kčertu, jsem syn Boží, dejte mi hamburgr s hranolkama.“ „Ale Pane, máš už dost přes váhu...“ „Di do prdele. Proměnim tě v malomocnýho. Okamžitě mi dej hamburgr s hranolkama. A kde je Máří Magdalena? Jsem ňákej nadrženej.“..."

Jak říkám, neberte život a některý záležitosti moc vážně. Sranda je mnohem lepší věc.

Musím smutně konstatovat, že můj pes smrdí jako kočka. Kočky mám ráda, fakt moc, svobodný zvířata, ale smrděj jak rasův pytel. Humus! A když k tomu všemu takhle smrdí váš pes?! Přemejšlím, kde k tomu přišel? Angie?!

Jinak, Bartíku, dík za tip na Just Friends. Jako oddychovka to vypadá dost dobře. Už to stahuju. Tak možná za dvě hoďky se na to mrknu.

Opět příště...možná ještě dneska...

0 Komentáře:

Okomentovat

<< Domů¯