pondělí, července 31, 2006

Každý Má Svého Superhrdinu

Tak jsem se včera dokopala po dlouhé době k televizi a zkoukla Batman Navždy. Dle mého názoru nejlepší díl s tímhle lítajícím lidským netopýrem, co kdy byl natočen. A to nejen kvůli faktu, že tam hraje Jim Carrey. O tom novým rádoby pokračování - Batman 5 - opět taktně mlčím, protože něco tak nudnýho jsem dlouho neviděla. Postrádá to hlavu i patu a vůbec, je to blbost a ani Michael Caine nebo Liam Neeson to nezachrání. Jednička Batman taky nebyl špatnej. Práce Tima Burtona se ale spíš pořádně projevila na dvojce. Z toho mám doteď noční můry. Sorry, ale DeVito ukousávající hlavy rybám a tuším, že někomu ukousnul i nos - to je i na mě trochu moc. Batman Navždy a Batman & Robin mám asi nejradši. Jsou takový barevnější než ostatní, předchozí díly. Navíc hvězdný obsazení nic nezkazí. No, ještě k tomu připočtěte sledování animovanýho Batmana (spíš tedy Batman budoucnosti) a můžete hádat, kdo je můj oblíbený superhrdina...

Včera jsem zjistila, že zase dávají Dawson's Creek. Bohužel 6. řadu. Na to už nemám buňky si vzpomínat, co bylo v dílech předtím. Smůla. Teďka jsem propadla jinému rodinnému seriálu - Sedmé nebe. Naivita 90. let v americkém městečku mě docela příjemně nalazuje. I ta rodinná pohoda a vztahy, co u nás doma vždycky chyběly. Někdy si říkám, že jestli to v tý době fakt takhle bylo, tak jsme sakra pokročilej národ. No, řekněte, zakazují vám rodiče randit s někým komu je o dva roky víc, ale vám je přitom 14 a vypadáte tak na 17? Asi ne,co? Jiný kraj, jiný mrav, ale seriál je to fajn.

Kdyby jste se někdo někdy moooc nudil a chtěl se tak trošku vrátit do dětských let, zkuste
tohle. Panenky jsme přeci oblíkal každý, ne?

7 Komentáře:

Blogger Woo povídá...

Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

úterý, 01 srpna, 2006  
Blogger Woo povídá...

Ha tak jsem z nudy vyzkousela vratit se o par let nazpet a uplne me to pohltilo!!!...

úterý, 01 srpna, 2006  
Blogger Lainy povídá...

hehe, to mě těší :D člověk do toho spadne ani neví jak...

úterý, 01 srpna, 2006  
Anonymous Anonymní povídá...

no Lení , Batman s Oswaldíkem je nejlepší! Jak můžeš mít noční můry z tak roztomilého stvoření jako je Oswaldík? XD

úterý, 01 srpna, 2006  
Blogger Lainy povídá...

kati, kati ještě se ptej :P od těch dob, co jsem poprvé viděla tenhle díl Batmana mě tučňáci děsí :D jinak, už jsem viděla Corpse Bride..brzo, já vím :P je to krásnej filmek :) jooo a zapomněla bych - kdy se můžu stavit v Pardubicích? :P

úterý, 01 srpna, 2006  
Anonymous Anonymní povídá...

to já po tom co jsem tohodle batmana viděla Oswalda naprosto miluji!!! XDDD Corpse Bride ... Corpse Bride ... och... já to neviděla vůbec, no nevadí.... :D:D:D si to někde seženu XD stavit.. kdy chceš :) jsem furt doma ale od 17. do +- 29. mám být v Německu (<3) ... se ještě domluví :)

středa, 02 srpna, 2006  
Blogger Lainy povídá...

já si pořád říkám, že seš KÁPANEK divná, ale v pohodě :P neviděla? jééé já myslela, že viděla...no nevadí,no..moje chybička :D ok tak já se stavím kdy chci a jestli nebudeš doma...ne, se domluvíme, už by to podle mě docela chtělo :)

středa, 02 srpna, 2006  

Okomentovat

<< Domů¯