neděle, srpna 06, 2006

Něco Nepopsatelného

Mám dojem, že jsem zas na nějakou dobu propadla do Superman mánie. Ono mne to časem přejde. Jen, co jsi přestanu pořád dokola pouštět úvodní Superman Theme a vzpomínat na to, jak jsem jako malý děcko hltala všechny jeho dobrodružství. Přála si umět lítat nebo aspoň mít svýho vlastního chlápka v s červenou pláštěnkou, co by mě zachraňoval.

S Vildou jsme dneska pátrali po jedné písničce, co připomíná P.O.D a je v jednom z osmi TV SPOTS k Superman Returns. Nenašli jsme. Zato jsme objevili Sound of Superman, což je kompilace písniček od různých kapel včetně coverů např. od Foo Fighters, The Kinks a dalších, které se nějak vážou k tématu Supermana. Ať už názvem nebo tématikou textů. Já si okamžitě zamilovala "The Rescue" (vím, že se to nedělá!) od American Hi-Fi, ale vpodstatě celý album stojí za poslech. (poznámka: jednu z písniček nazpívala Sara Routh, sestra hádejte koho? :P ) Při poslechu toho CD a speciálně The Rescue si nějak přijdu, že ten Superman fakt existuje a drží nade mnou ochranou ruku. Naivní, vím, ale pomáhá to.

Dost už o Supermanovi a zpět do reality. Dneska jsem absolvovala večer povídání o Vladimíru Mišíkovi. Jeden nadšenec v hospodě na Chlumu každý týden mluví o jedné hudební osobnosti z těch let, kdy i naši rodiče byli mladí. Za 14 dnů je posezení věnované Karlu Krylovi, a tam prostě já nemůžu chybět.

Jedna hodina ráno. Honí se mi toho v hlavě tolik, že nevím co bych sem psala dřív. Mám hroznej pocit bezmoci z těch písniček i z toho filmu, ale nevím proč?! Takovej ten pocit, že někdo mění svět a vy nemůžete být na tom míste u toho, ale moc, moc by jste chtěli. Nevím, co říct a jak to říct. Nevím, jak to pojmenovat. Snad jen pár slov mám na jazyku nebo spíš má na jazyku můj WMP : "I wish I could fly..."

U dalšího příspěvku...

0 Komentáře:

Okomentovat

<< Domů¯